Poll: Omdat het een exotische naam betreft risico van de klant ?

Resultaten 31 tot 35 van de 35
Pagina 3 van de 3 Eerste 1 2 3
Geen
    Door een fout van een Registar wordt een domein deleted en paar dagen niet bereikbaar
    Professionele Webhosting
    4.394 Berichten
    Ingeschreven
    14/03/05

Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    38 Berichten zijn liked

Naam: erwin
    Registrar SIDN: nee
    KvK nummer: 18078304
    Ondernemingsnummer: nvt

Iets kan helaas altijd gebeuren, je bent de naam niet kwijt hij is een aantal dagen niet bereikbaar geweest.
    Dat ie voor Twitterlinks gebruikt wordt is leuk maar niet de essentie van een domeinnaam om hem als twitterlink te gebruiken.
    Het is ook geen premium naam het is gewoon een extensie die met 2 a 3 letters makkelijk is en daarom voor veel geld verkocht word niks meer niks minder.

Je had pas reden tot klagen gehad als je domeinnaam inderdaad was gedelete er is een fout gemaakt waar dan ook misschien heeft Key Systems wel een interne fout gehad wie weet.
    Het is niet leuk maar jij gaat hier geen geld voor vangen ook al wil je dat zo graag.
    Ik hoor hier alleen maar jou klaagzang, en wat het jou zgn zou kosten maar heeft je klant jou ook aansprakelijk gesteld etc etc, want ook je klant kan niet meer eisen dan ie zou betalen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HageHosting Bekijk Berichten
    @BsHosting Maar ik blijf erbij zoiets mag en kan niet gebeuren, zeker met premium domeinnamen niet en dan mag een bedrijf wel wapperen met SLA regeltjes. Maar je moet de kern van de zaak bekijken. En niet steeds met papiertjes van het zit zo en zo.
    Er is een dienst die op rare wijze ineens deleted is en als de klant dan geen duur SLA heeft heeft die gewoon pech. Daar zal ik geen amen opzeggen of akkoord meegaan.
    Want nou als je BShosted domeinnaam ineens deleted is door de fout van SIDN of je .COM bv door enom of andere partij en je bent meer dan 3 dagen niet bereikbaar.
    En wieweet kom je er nog later achter want je dacht ik doe ook nog een .co.uk domeinnaam voor later gebruikt en die check je niet contstant ik vind het een taak van een registar zijn administratie op orde te hebben.
    En tevens waar jij je domeinnamen afneemt dat ook doorgeeft aan de registar, en dan niet gaan zeuren van ow wat gebeurd er allemaal.
    Dit domeinnaam werd gebruikt voor veel twitterlinks, die lagen er allemaal ineens uit. Ik vind dat dan totaal niet kunnen en dan ben ik kostbare tijd kwijt voor de oplossing die ik niet kan bieden, dan gaat mijn aanbieder maar weer bij zijn reseller aankloppen. Want daar zijn ze weer een grote bulk klant.
    Maar niet problemen naar kastje muur sturen want daar ga ik niet mee akkoord.

Door een fout van een Registar wordt een domein deleted en paar dagen niet bereikbaar
    Programmeur / Hoster
    3.952 Berichten
    Ingeschreven
    20/06/06

Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    647 Berichten zijn liked

Naam: John Timmer
    Bedrijf: SystemDeveloper.NL
    Functie: Eigenaar
    URL: www.systemdeveloper.nl
    KvK nummer: 14083066
    View johntimmer's profile on LinkedIn

Ik vrees dat je sowieso geen aanspraak op schadevergoeding (hoger dan door de leverancier wordt gesteld in zijn voorwaarden) kunt maken.
    Dat is ook wel logisch omdat de leverancier niet op voorhand de waarde voor jou kan inschatten.

Als je bijvoorbeeld een storagebox (garage) huurt voor 100 euro per maand en je stouwt die vol met gouden staven, dan ga je die waarde ook echt niet volledig vergoed krijgen indien de garage gekraakt wordt. (Tenzij je EXTRA verzekerd bent daarvoor).

geregistreerd gebruiker
    85 Berichten
    Ingeschreven
    13/12/10

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    8 Berichten zijn liked

Registrar SIDN: Ja
    KvK nummer: 22058324
    Ondernemingsnummer: nvt

Was geen klaagzang, maar meer ook het onderwerp tot hoever kan je gaan tot service en de case was uniek dat een registar zelf alla SIDN bv iets kan wissen door een fout.
    Zijn toch opzich ook kwalijke dingen.

Delftsche Bytes
    1.057 Berichten
    Ingeschreven
    27/09/06

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    46 Berichten zijn liked

KvK nummer: 27270494

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HageHosting Bekijk Berichten
    Mijn verantwoordelijkheid is dat ik optijd betaal zodat alles verlengd wordt, en ik vind zelf als het geld betaald is de leverancier ook alles leverd.
    dat is wat kort door de bocht. Er zijn wel degelijk eisen waaraan voldaan moet worden om een .tc domein te mogen voeren. Omdat we hier niet gehinderd zijn met enige kennis over welke domeinnaam het gaat, moet je zelf maar even kijken of de domainnaam en de gegevens die door de domeinnaamhouder zijn aangedragen hier wel aan voldeden/voldoen.

Overigens denk ik dat je inmiddels al meer kwijt bent aan die jurist die je hebt ingeschakeld, dan dat je aan schadevergoeding kunt verwachten. Zelfs als hij het voor elkaar krijgt je eis van 300 euro los te krijgen bij je registrar, neem ik aan dat hij daar toch wel meer dan 3 uurtjes voor bezig is geweest.
    Laatst gewijzigd door Magus; 14/12/12 om 13:17.

geregistreerd gebruiker
    71 Berichten
    Ingeschreven
    14/12/12

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4 Berichten zijn liked

Bedrijf: Ximple
    KvK nummer: 01181775

Mis ik iets of heb je de leverancier nog niet gevraagd waardoor de fout is ontstaan? Is verder alles altijd wel goed gegaan of heb je meer prolemen ondervonden de afgelopen tijd/jaren?

Want als je verder tevreden bent met de leverancier zou ik gewoon laten weten dat je het jammer vind dat je zo geholpen bent, en dat je hoopt dat er de volgende keer sneller in gegrepen kan worden. En daarna vooral de zaak laten rusten, zoals ik begrijp is het domeinnaam niet heel belangrijk en je hebt hem nog steeds in je bezit. Had ook anders kunnen aflopen.

Pagina 3 van de 3 Eerste 1 2 3

Webhostingtalk.nl

Contact

• Rokin 113-115
  • 1012 KP, Amsterdam
  • Nederland
  • Contact
© Copyright 2001-2026 Webhostingtalk.nl.
Web Statistics