je zet zelf dingen op een forum die door google vaak bezocht wordt, dan moet je nu niet ineens door 1 telefoontje zo gaan janken om het topic te verwijderen.
Er staat inderdaad 0 euro btw, maar wel 19% btw ervoor.
Dan klopt de factuur dus nog niet...
vroeger regelden we dit gewoon met knikkers...
Hij boos, ik boos... Hier twee driepunters en een smurfje.. opgelost!
Laatst gewijzigd door DhrCool; 30/11/12 om 16:37.

Had je het reglement gelezen dan wist je dat op WHT geen topics verwijderd worden en door het tig keer te herhalen zal het ook niet vlugger verwijderd worden.
En so what dat hij je belt, dan zeg je toch hetzelfde als in de e-mails. Verder snap ik deze heisa al helemaal niet voor een factuur van ocharme € 9,-, of je betaald die en bent van het gezaag af, of je negeert hem volledig en dan zul je er waarschijnlijk ook niets van horen. Want het zou me sterk lijken dat hij een advocaat zou vinden die voor € 9,- een rechtzaak zou aanspannen die niet 100% waterdicht is. Naast het feit dat het over en weer e-mail etc al meer kost dan de winst op een domeinnaam (time is money).
Ik begin dit topic ook meer en meer te zien als:
advocaat = kleuterjuf
rechter = directeur
rechtbank = speelplaats
gevang = nablijven in studie of in de hoek van kleuterklas gaan staan
Dennis de Houx - All In One ~ Official ISPsystem partner
Lees hier de webhostingtalk.nl forum regels en voorwaarden!

Laatst gewijzigd door ®on; 30/11/12 om 17:00.

Hoezo kan hij je dan kapot maken. De vraag is eerder of hij wel een contract mag afsluiten met iemand die minderjarig is (zonder toestemming van de ouders). Ik weet niet hoe oud je precies bent, maar daar hangt dat natuurlijk wel vanaf.
Laatst gewijzigd door WebMeso; 30/11/12 om 16:59. Reden: typo

Ja so, sinds wanneer mag je een naam niet meer noemen we leven hier niet in een dictatuur maar hebben vrije meningsuiting. Als jij een product/bedrijf k*t vindt mag je dat gewoon zeggen hoor. Trouwens ik zie de jeugdrechter niet even plaats maken op ze agenda voor zo een benaal feit, en ja ik zeg jeugdrechter aangezien jullie beide blijkbaar nog in de kleuterklas zitten.
Dennis de Houx - All In One ~ Official ISPsystem partner
Lees hier de webhostingtalk.nl forum regels en voorwaarden!
Hij kan dan wel naar de rechter stappen, maar die neemt dit niet serieus. Als hij bedrijfje wil spelen, dan moet hij ook leren om normaal met klanten en de Nederlandse wet om te gaan. Iets wat nu op veel plekken (zijn site, de fakturen en de communicatie) niet klopt.
Ze hebben wel iets beters te doen dan voor hem rechtbankje te spelen en hij weet het blijkbaar nog niet maar advocaten en rechtzaken kosten heel veel geld.