Tools die handig zjn voor ISPs vind je natuurlijk bij Tools 4 ISP.
Vergeet niet dat ze niet elke domeinnaam verkopen. punt. 1800 dollar is overigens best nog schappelijk te noemen.
DreamHost.nl Web hosting - cPanel hosting om bij weg te dromen.
Kapen, oplichten, woekerprijzen, verbieden.....
Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat ik op het Tros Radar forum ben.
Kom op, face the facts: je hebt gegokt en verloren. Wedden op 1 paard is niet verstandig; als het domein zo belangrijk voor je is zet je in op alle paarden. Verder is het (hoe vervelend het ook moge zijn) "gewoon" handel. Jij hebt interesse in het domein; zij noemen het tarief. Wil je dat niet betalen, dan geen deal. Zo werkt het in de grote mensen wereld.
Iets wat normaal rond de 9 dollar kost verkopen voor 1800 dollar, dat vind ik een woekerprijs ja.
Als ík niet beter zou weten, zou ik denken dat ik hier op het grote domain name speculation forum ben.Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat ik op het Tros Radar forum ben.
Als ik mij dagelijks bezig zou houden met domeinnamen had ik vast zo verstandig geweest om dat te doen.Kom op, face the facts: je hebt gegokt en verloren. Wedden op 1 paard is niet verstandig; als het domein zo belangrijk voor je is zet je in op alle paarden. Verder is het (hoe vervelend het ook moge zijn) "gewoon" handel. Jij hebt interesse in het domein; zij noemen het tarief. Wil je dat niet betalen, dan geen deal.
Oh, maar daar was ik al achter hoor. Maar het is altijd weer zuur als je ermee geconfronteerd word.Zo werkt het in de grote mensen wereld.

Langs de ene kant geef ik je gelijk, maar langs de andere kant ook niet. Jij weet echter niet hoeveel hun eigenlijk kost is (registratie + werk + software + ...), voor hetzelfde geld kost het hun 200 dollar om de domein te bemachtigen. En het is nu eenmaal vraag en aanbod op die markt, maar niets houdt je tegen (als je hem echt wil hebben) om ze eens te mailen en een bod uit te brengen. Wie weet willen ze wel naar een schappelijkere prijs zakken.
Dennis de Houx - All In One ~ Official ISPsystem partner
Lees hier de webhostingtalk.nl forum regels en voorwaarden!
Sander,
Erg vervelend, ik begrijp je frustratie volkomen, maar het is niet anders. Het staat je natuurlijk vrij om een bod van euro 200 uit te brengen bij de houder van de domeinnaam. Niet geschoten is altijd mis. Bedenk je alleen wel dat wanneer men niet over gaat tot verkoop de kans niet groot is dat de domeinnaam na een jaar weer gedropt zal worden. Indien je niet wil dat de huidige houder direct weet dat jij interesse hebt in de domeinnaam kan je ook nog overwegen een derde partij te verzoeken de onderhandelingen voor je te doen maar hoe dan ook zal interesse in de domeinnaam blijken.
Succes en de volgende keer met de kennis van nu gewoon beter!
Groet,
Tim
DOMAINleads