Resultaten 16 tot 21 van de 21
Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2
Geen
    [experiment] Aanbiedingen slechts zichtbaar voor aanvrager
    www.fusa.be
    2.211 Berichten
    Ingeschreven
    21/01/08

Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    54 Berichten zijn liked

Naam: null

Laat alles van anoniem zichtbaar, vraagt een hoster naar de hoeveelheid RAM? Dan zal iedereen de reactie zien. Ik denk wel dat je dan ook duidelijk er van op kunt maken dat dit het antwoord was. Die 'quote' mag dan ook zichtbaar zijn in anoniem zijn post. Ik denk niet dat 'anoniem' vaak een quote doet van de offerte...

ICTFrameworks
    1.584 Berichten
    Ingeschreven
    05/07/03

Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    138 Berichten zijn liked

Bedrijf: ICT Frameworks
    KvK nummer: 52425762

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xaban Bekijk Berichten
    is het dan niet gewoon een idee dat alle posts zichtbaar zijn en dat een offerte alleen kan dmv een invul formulier kan en dat de offertes na xx uur automatisch worden gepost en vervolgens niet meer mogelijk is om een offerte te plaatsen?
    Ik zie de topics met "Waarom mag ik niet reageren en de rest wel????" al voor me.
    Nog buiten de serieuze topics over wat te doen als er 0 of 1 offerte is, en hoelang xx is.
    Laatst gewijzigd door vDong; 04/10/12 om 07:21. Reden: typo

addicted!
    1.457 Berichten
    Ingeschreven
    13/09/03

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    6 Berichten zijn liked

Naam: M. Groenleer
    Registrar SIDN: JA

Alvorens de biedingen van anderen onzichtbaar te maken voor andere dan TS zou hetwellicht handig zijn om een aanvraag-generator te maken.
    Een formulier waarbij eenvoudig aangevinkt kan worden wat de TS zoekt, bijvoorbeeld webhosting voor (doel) verwacht schijfgebruik, dataverkeer etc. Of men daarvoor een VPS/VDS/shared overweegt etc.

Dat maakt het aantal vragen van aanbieders weer minder noodzakelijk en zou deze actie ook minder ongewenst maken denk ik.

Server Freak
    3.640 Berichten
    Ingeschreven
    19/05/06

Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    215 Berichten zijn liked

Naam: Sinterklaas

Ik denk dat het een goede ontwikkeling zou zijn. Als ik ergens een pest hekel aan heb zijn het die mensen die overal maar onder gaan zitten om de goedkoopste te zijn.
    Bij aanbestedingen en andere offerte trajecten zie je ook niet wat de concurent rekent en moet je gewoon een scherp voorstel neerleggen. Strak plan Domenico.

Me, Myself and I
    969 Berichten
    Ingeschreven
    03/07/04

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    20 Berichten zijn liked

Naam: Pascal
    Functie: Allround System Engineer

Lijkt mij een prima experiment. Al zou ik misschien wel leuk zijn om te weten hoeveel offertes er al zijn uitgebracht tot zover.

Ik ben het volledig eens met de mensen die stellen dat je 'in het echte leven' ook de concurrerende biedingen niet ziet. En wellicht wordt het juist daardoor wel interessanter om voor andere partijen ook offertes uit te gaan brengen die nu zoiets hebben van ik doe geen moeite want iemand past zijn offerte toch wel aan dat hij een paar euro lager is. En dat lijkt mij goed voor een gevarieerd en kwalitatief hoger aanbod.

geregistreerd gebruiker
    5.783 Berichten
    Ingeschreven
    20/02/05

Post Thanks / Like
    Mentioned
    45 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    168 Berichten zijn liked

Naam: Mark Scholten
    Bedrijf: SinnerG / Stream Service
    Functie: Systeembeheerder
    URL: www.sinnerg.nl
    Registrar SIDN: ja
    KvK nummer: 34255993

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groenleer Bekijk Berichten
    Alvorens de biedingen van anderen onzichtbaar te maken voor andere dan TS zou hetwellicht handig zijn om een aanvraag-generator te maken.
    Een formulier waarbij eenvoudig aangevinkt kan worden wat de TS zoekt, bijvoorbeeld webhosting voor (doel) verwacht schijfgebruik, dataverkeer etc. Of men daarvoor een VPS/VDS/shared overweegt etc.

Dat maakt het aantal vragen van aanbieders weer minder noodzakelijk en zou deze actie ook minder ongewenst maken denk ik.
    Dan wel met de optie dat de TS aan kan geven geen idee te hebben wat nodig is. Zolang dat een bewuste keuze is lijkt mij dat niet gauw een bezwaar.
    Tools die handig zjn voor ISPs vind je natuurlijk bij Tools 4 ISP.

Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2

Webhostingtalk.nl

Contact

• Rokin 113-115
  • 1012 KP, Amsterdam
  • Nederland
  • Contact
© Copyright 2001-2026 Webhostingtalk.nl.
Web Statistics