Beste WHT'ers,
Ik werk heel veel met harde schijven. Per week gaat er 1 schijf zeker wel kapot waar ik werk, maar wij willen heel zeker weten of deze schijfjes wel echt kapot zijn. Nou zocht ik een oplossing waarbij het controleren van deze harde schijven automatische gaat. Ik had in gedachten om een computer met windows of linux te installeren en vervolgens extern de schijf in te pluggen. maar dan hoopte ik of er een software was die automtaisch controleert en een logfile tevoorschijn haalt zodat ik die kan printen. Kent iemand zo een software?
Indien jullie een betere en makkelijke oplossing hebben hoor ik het heel graag. Jullie advies is zeer gewaardeerd.
Met vriendelijke groet,
Kriz

. vandaar dat ik een suggestie wou waarbij ik alleen de schijf hoef in te pluggen en nadat de test klaar is ik alleen een logfile hoef te bekijken met het status erin. Ik ben eigenlijk ook benieuwd naar jullie ervaringen. Hoe doen jullie dat? gooien jullie gewoon de schijven gewoon weg? hoe controleren jullie eigenlijk of de schijf daadwerkelijk klaar is? ik neem aan dat jullie ook de tijd niet ervoor hebben om per schijf een testje uit te voeren en heel lang wachten.