Resultaten 16 tot 28 van de 28
Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2
Geen
    Incasso voor hostingbedrijf ?
    geregistreerd gebruiker
    1.453 Berichten
    Ingeschreven
    20/03/09

Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    178 Berichten zijn liked

Naam: Patrick Ekkel
    Bedrijf: Unsal Infratechniek B.V.
    Functie: Monteur Laagspanning
    URL: unsal.nl

Wat ik wel raar vindt van profinca wij hebben 2 week geleden een vordering uithanden gegeven van 5k+
    Erbij vermeld dat wij gelijk een gerechtelijke procedure wilden starten, dat zij ons adviseerden eerst het minnelijke traject te proberen.

moderator
    4.752 Berichten
    Ingeschreven
    21/02/09

Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    185 Berichten zijn liked

Naam: D. Koop
    Bedrijf: Yourwebhoster.eu
    Functie: baas
    URL: yourwebhoster.eu
    KvK nummer: 32165429
    View danielkoop's profile on LinkedIn

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patrickekkel Bekijk Berichten
    Wat ik wel raar vindt van profinca wij hebben 2 week geleden een vordering uithanden gegeven van 5k+
    Erbij vermeld dat wij gelijk een gerechtelijke procedure wilden starten, dat zij ons adviseerden eerst het minnelijke traject te proberen.
    Dat is ook raadzaam, ook bij dit soort bedragen. Met het plaatje van het incasso bureau weten de meesten dat het serieus is en krijgen ze nog een laatste kans. Mocht dat niet gebeuren dan kan je alsnog de gerechtelijke procedure starten. De reden waarom zij dit waarschijnlijk zullen aanraden is omdat er veel kosten aan een gerechtelijke procedure verbonden zijn - die volgens mij voor jou zijn dan - en een minnelijke traject dan verstandiger is om eerst te volgen (no cure no pay).
    Met vriendelijke groet, Yourwebhoster.eu - Managed VPS diensten met Epyc performance op 100% SSDs

Lees hier de webhostingtalk.nl forum regels en voorwaarden!

geregistreerd gebruiker
    743 Berichten
    Ingeschreven
    19/11/07

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5 Berichten zijn liked

Naam: Theo Dumoulin
    Bedrijf: InterOps Storage Diensten
    Functie: Algemeen Directeur
    URL: www.interops.nl
    Registrar SIDN: nee
    KvK nummer: 24383741
    Ondernemingsnummer: nvt
    TrustCloud: oehTie
    View theodumoulin's profile on LinkedIn

Ik heb een tijd profinca gebruikt, helaas 0 score.... Zijn de bedragen dan te laag? meestal rond de 50 euro maar procederen doen ze uiteindelijk niet. Die optie krijg ik ook niet. Of komt dat omdat de debiteur uiteindelijk gewoon niet reageert?

Inmiddels 1 zaak bij webcasso liggen. Ik moet ze echt aan het werk houden dus ik ga een ander zoeken maar als ze een keer wat doen doen ze het wel goed. Nu nog eigen initiatief en mijn ervaring zou wel goed zijn.
    Storage diensten en meer!

Web hosting diensten
    4.705 Berichten
    Ingeschreven
    09/02/04

Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    110 Berichten zijn liked

Bedrijf: DreamHost.nl Web hosting
    Functie: Managing Director
    URL: www.dreamhost.nl
    Registrar SIDN: JA
    KvK nummer: 24269577

Hier wordt gewerkt met Credifin. In het verleden met Profinca. Profinca houdt alleen zelf de rente op facturen, terwijl Credifin deze ook uit betaald. Vooral voor langer openstaande vorderingen toch wel een verschil.
    DreamHost.nl Web hosting - cPanel hosting om bij weg te dromen.

Geregistreerd Gebruiker
    4.755 Berichten
    Ingeschreven
    23/04/05

Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    353 Berichten zijn liked

Naam: Toin Bloo
    Bedrijf: Dommel Hosting
    URL: www.dommelhosting.nl
    ISPConnect: Lid
    KvK nummer: 17177247

Oplossing voor de rente is: gewoon niet zo lang laten lopen... Anders ieder kwartaal de rente factureren en die facturen gewoon bij het incassobureau indienen. Ach ja, ze moeten wat om no-cure no-pay er nog wat aan te verdienen.

geregistreerd gebruiker
    1.555 Berichten
    Ingeschreven
    20/07/10

Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    308 Berichten zijn liked

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yourwebhoster Bekijk Berichten
    Dat is ook raadzaam, ook bij dit soort bedragen. Met het plaatje van het incasso bureau weten de meesten dat het serieus is en krijgen ze nog een laatste kans. Mocht dat niet gebeuren dan kan je alsnog de gerechtelijke procedure starten. De reden waarom zij dit waarschijnlijk zullen aanraden is omdat er veel kosten aan een gerechtelijke procedure verbonden zijn - die volgens mij voor jou zijn dan - en een minnelijke traject dan verstandiger is om eerst te volgen (no cure no pay).
    Bij een rechtzaak is het gebruikelijk om naast de schuld ook de kosten van de procedure te vorderen.
    (en, aan de verdedigende kant, om de gemaakte kosten van de verdediging te vorderen). Gewoonlijk zal de rechter die eis ook aan de winner toewijzen.
    Echter, de rechter kan wel degelijk bijvoorbeeld de schuldvordering toewijzen, maar bijvoorbeeld bepalen dat iedere partij de eigen kosten van de zaak moet dragen (waarbij de eiser de griffierechten heeft moeten betalen).
    Ik heb wel de indruk dat de rechter dat nog wel eens doet als een partij juridisch gelijk heeft maar de procedure lijkt te gebruiken om de tegenpartij te pesten. (dat kan zowel de schuldeiser zijn, maar ook een gedaagde die bij een vergissing erg weinig moeite doet om dat recht te zetten om de eiser 'lekker te laten verliezen bij de rechter')

Of bedoel je dat het incassobureau de kosten en risico van een procedure doorzet naar jou ? Het lijkt me wel logisch in elk geval dat ze die niet meer op basis van no cure, no pay aannemen.

moderator
    4.752 Berichten
    Ingeschreven
    21/02/09

Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    185 Berichten zijn liked

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door visser Bekijk Berichten
    Bij een rechtzaak is het gebruikelijk om naast de schuld ook de kosten van de procedure te vorderen.
    (en, aan de verdedigende kant, om de gemaakte kosten van de verdediging te vorderen). Gewoonlijk zal de rechter die eis ook aan de winner toewijzen.
    Echter, de rechter kan wel degelijk bijvoorbeeld de schuldvordering toewijzen, maar bijvoorbeeld bepalen dat iedere partij de eigen kosten van de zaak moet dragen (waarbij de eiser de griffierechten heeft moeten betalen).
    Ik heb wel de indruk dat de rechter dat nog wel eens doet als een partij juridisch gelijk heeft maar de procedure lijkt te gebruiken om de tegenpartij te pesten. (dat kan zowel de schuldeiser zijn, maar ook een gedaagde die bij een vergissing erg weinig moeite doet om dat recht te zetten om de eiser 'lekker te laten verliezen bij de rechter')

Of bedoel je dat het incassobureau de kosten en risico van een procedure doorzet naar jou ? Het lijkt me wel logisch in elk geval dat ze die niet meer op basis van no cure, no pay aannemen.
    Ik heb het over de juridische kosten voor het voeren van de zaak, daar zijn kosten aan verbonden die (deels) voor jou zijn. Zie http://www.juridische-procedure.nl/?...menuID=9&ID=30
    Met vriendelijke groet, Yourwebhoster.eu - Managed VPS diensten met Epyc performance op 100% SSDs

geregistreerd gebruiker
    1.453 Berichten
    Ingeschreven
    20/03/09

Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    178 Berichten zijn liked

Naam: Patrick Ekkel
    Bedrijf: Unsal Infratechniek B.V.
    Functie: Monteur Laagspanning
    URL: unsal.nl

niet om het 1 of ander als ik iets gelijk wil laten behandelen door een gerechtsdeurwaarder maken mij die extra kosten ook niks meer uit
    In dit geval heeft het mij al meer dan genoeg gekost dus maken die paar 100 euro ook niet meer uit.

Sebastiaan Stok
    2.468 Berichten
    Ingeschreven
    20/12/04

Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    86 Berichten zijn liked

Naam: Sebastiaan Stok

http://www.wantmymoney.nl/ één gebruik van gemaakt en erg tevreden over bijkomend voordeel is dat je de incassokosten direct gestort krijgt en niet dat zij het beschouwen als winst. als je de incasso voortijdig stopt kost het maar 15 euro.

geregistreerd gebruiker
    2 Berichten
    Ingeschreven
    19/12/11

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked

Bedrijf: Webhd
    Functie: CEO
    URL: www.webhd.nl
    KvK nummer: 32154308

hallo

supper tevreden over http://www.credifin-nederland.nl/ helaas is het nodig.

top service je kan online de status bij houden.

Huib Laurens
    748 Berichten
    Ingeschreven
    05/01/11

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    18 Berichten zijn liked

KvK nummer: 51122650

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaanStok Bekijk Berichten
    http://www.wantmymoney.nl/ één gebruik van gemaakt en erg tevreden over bijkomend voordeel is dat je de incassokosten direct gestort krijgt en niet dat zij het beschouwen als winst. als je de incasso voortijdig stopt kost het maar 15 euro.
    Ik denk niet dat ik als klant van jouw bevoorbeeld vrolijk zou worden als je via hun automatisch telefoontjes en smsjes krijg... Liever geen extra geld en gewoon menselijk contact. Een klant die via een incassobureau betaald kan daarna nog jaren klant blijven... Behalve als je ze weg jaagt.

moderator
    4.752 Berichten
    Ingeschreven
    21/02/09

Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    185 Berichten zijn liked

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Huib Bekijk Berichten
    Ik denk niet dat ik als klant van jouw bevoorbeeld vrolijk zou worden als je via hun automatisch telefoontjes en smsjes krijg... Liever geen extra geld en gewoon menselijk contact. Een klant die via een incassobureau betaald kan daarna nog jaren klant blijven... Behalve als je ze weg jaagt.
    Als het op het incassobureau aan komt moet je je afvragen of je de klant nog wel wilt hebben, meestal is dat niet het geval... De klant heeft er zelf in feite voor gezorgd en meestal is de dienstverlening dan ook al stopgezet/geblokkeerd.

Huib Laurens
    748 Berichten
    Ingeschreven
    05/01/11

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    18 Berichten zijn liked

KvK nummer: 51122650

Wij hebben nu herhaaldelijk incasso ingezet om ons geld te halen. Op dit moment is 98% daarvan gewoon nu nog steeds betalende klant.

Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2

Webhostingtalk.nl

Contact

• Rokin 113-115
  • 1012 KP, Amsterdam
  • Nederland
  • Contact
© Copyright 2001-2026 Webhostingtalk.nl.
Web Statistics