Resultaten 16 tot 30 van de 62
Pagina 2 van de 5 Eerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Geen
    nplus1 al down 2 weken, host niet bereikbaar. Aangifte doen?
    Programmeur / Hoster
    3.952 Berichten
    Ingeschreven
    20/06/06

Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    647 Berichten zijn liked

Naam: John Timmer
    Bedrijf: SystemDeveloper.NL
    Functie: Eigenaar
    URL: www.systemdeveloper.nl
    KvK nummer: 14083066
    View johntimmer's profile on LinkedIn

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijnk Bekijk Berichten
    Dat is niet nodig, ik maak gelukkig vrijwel realtime backups van m'n data met rsync en database replicate dus ik heb al mijn data in bezit. Het enige waar ik me zorgen om maak is dat iemand anders die data nu heeft. Nu staat er godzijdank geen gevoelige informatie in zoals credit card gegevens ofzo maar wel persoonlijke gegevens zoals bijv namen, adressen, telefoonnummers. Niet dat iemand daar ook maar iets mee kan maar ik hamer zelf altijd overdreven op privacy en doe alles om de data zo goed mogelijk te beveiligen en als ik dan niet eens weet waar mijn servers met die data zich nu bevinden kan ik dat ook mezelf deels verwijten.
    Ah zo, ik dacht uit je beginpost te begrijpen dat je je data niet hebt.

In elk geval succes met dit zaakje

geregistreerd gebruiker
    41 Berichten
    Ingeschreven
    24/04/11

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    9 Berichten zijn liked

Registrar SIDN: nee
    KvK nummer: nvt
    Ondernemingsnummer: 0728513847

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patrickekkel Bekijk Berichten
    Niet om het 1 of ander, maar het is niet de eerste keer met deze partij dat het zo afloopt in een datacenter.
    Hoeveel datacenters hebben ze nog te gaan ?
    Geen idee er zijn genoeg data centers in Nederland en als ze iedere keer een nieuwe naam aannemen is het lastig om dat vooraf te kunnen zien.

Zelfs op bijv ispgids krijgen ze goede recensies: http://www.ispgids.com/ervaringen/n1-internet-solutions

Daar kijk ik altijd alvorens ik ergens hosting afneem, ik heb die servers van www.mjwebhosting.nl welke daar een review heeft geplaatst daar ook zien staan maar die is dus blijkbaar ook allang vertrokken.

geregistreerd gebruiker
    1.453 Berichten
    Ingeschreven
    20/03/09

Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    178 Berichten zijn liked

Naam: Patrick Ekkel
    Bedrijf: Unsal Infratechniek B.V.
    Functie: Monteur Laagspanning
    URL: unsal.nl

ispgids moet je niet echt vertrouwen, staat ook een heel hoop reviews op die niet waar zijn.

geregistreerd gebruiker
    854 Berichten
    Ingeschreven
    13/01/11

Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    76 Berichten zijn liked

Er staan op alle ervaringsites vermeldingen die niet waar zijn, maar van deze toko is het allemaal minder recent (2011) en dan kan het zeker wel waar zijn als men op dat moment tevreden is.........?

Verder is het uiteraard aan Arnout Veenman om het allemaal wat strakker af te stellen, hij doet er af en toe wat aan als er teveel rumoer is maar verder......het zou een goede zaak zijn om de aanmelders te checken op o.a KvK en overige zaken. Verder (maar dat is hier al eerder ter sprake geweest) zou het goed zijn om een werkelijke domeinnaam en bijbehorend email adres te vermelden!

Maar dit alles zou Arnout Veenman op orde moeten maken, maar tot nu toe: ik zit erbij en ik kijk er naar.

(sorry, maar heeft niets te doen met dit draadje)
    Laatst gewijzigd door drex; 26/06/12 om 20:29.

geregistreerd gebruiker
    1.453 Berichten
    Ingeschreven
    20/03/09

Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    178 Berichten zijn liked

Naam: Patrick Ekkel
    Bedrijf: Unsal Infratechniek B.V.
    Functie: Monteur Laagspanning
    URL: unsal.nl

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drex Bekijk Berichten
    Er staan op alle ervaringsites vermeldingen die niet waar zijn, maar van deze toko is het allemaal minder recent (2011) en dan kan het zeker wel waar zijn als men op dat moment tevreden is.........?

Verder is het uiteraard aan Arnout Veenman om het allemaal wat strakker af te stellen, hij doet er af en toe wat aan als er teveel rumoer is maar verder......het zou een goede zaak zijn om de aanmelders te checken op o.a KvK en overige zaken. Verder (maar dat is hier al eerder ter sprake geweest) zou het goed zijn om een werkelijke domeinnaam en bijbehorend email adres te vermelden!

Maar dit alles zou Arnout Veenman op orde moeten maken, maar tot nu toe: ik zit erbij en ik kijk er naar.

(sorry, maar heeft niets te doen met dit draadje)
    afgelopen week heeft hij alles gecontroleerd op geldige kvk nummers.
    En dat wat geen kvk had is verwijderd.

Programmeur / Hoster
    3.952 Berichten
    Ingeschreven
    20/06/06

Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    647 Berichten zijn liked

Naam: John Timmer
    Bedrijf: SystemDeveloper.NL
    Functie: Eigenaar
    URL: www.systemdeveloper.nl
    KvK nummer: 14083066
    View johntimmer's profile on LinkedIn

Ach, op ispgids heb ik nog steeds een ervaring staan van iemand die geeneens klant is geweest en gewoon een oplichter was waar we niet in trapten.
    Arnoud laat dat gewoon laat staan na diverse meldingen en wilde ons zelfs een recovery factuur sturen omdat we niet meer bij zijn site geregistreerd wilden staan en onze gegeven gewist hadden. Reden was 'omdat het reclame inkomsten zou schelen als ie onze page verwijderde'.

Zolang iemand op die manier ervaringen presenteert, moet ik hem toch niet tegenkomen. Sindsdien doen we helemaal niet meer mee met dat ervaringen gedoe. Als we iets verkloten, dan weet wht en google dat toch als eerste

geregistreerd gebruiker
    854 Berichten
    Ingeschreven
    13/01/11

Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    76 Berichten zijn liked

NTD procedure volgen en dan is deze zo verwijderd....

geregistreerd gebruiker
    1.083 Berichten
    Ingeschreven
    04/05/04

Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    44 Berichten zijn liked

Naam: Joris de Leeuw
    Functie: Werkzaam in hostingbranche
    ISPConnect: Lid
    Ondernemingsnummer: nvt

Als de servers echt je eigendom zijn probeer ze dan zo snel mogelijk via het datacenter weg te halen.

Bedrijven/mensen die falliet zijn kunnen nog wel zo veel beloftes doen. Juridisch mogen ze meestal niets en behalve dat zijn er altijd mensen die harder schreeuwen om geld en spullen. Probeer het zo snel mogelijk weg te krijgen via het DC als je dat nog niet hebt gedaan.
    Toon via bonnen aan dat de servers je eigendom zijn.

Veel sterkte!

moderator
    5.280 Berichten
    Ingeschreven
    30/05/03

Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    204 Berichten zijn liked

Naam: Pantsy
    Registrar SIDN: N/A

@joriz, wat een speculaties zeg, wie zegt dat de persoon/het bedrijf failliet is gegaan? Er kan van alles spelen en ik heb nog nergens kunnen lezen wat er daadwerkelijk aan de hand zou zijn. Het enige wat je eruit kan opmaken is een gevalletje wanbetaler.

geregistreerd gebruiker
    41 Berichten
    Ingeschreven
    24/04/11

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    9 Berichten zijn liked

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joriz Bekijk Berichten
    Als de servers echt je eigendom zijn probeer ze dan zo snel mogelijk via het datacenter weg te halen.

Bedrijven/mensen die falliet zijn kunnen nog wel zo veel beloftes doen. Juridisch mogen ze meestal niets en behalve dat zijn er altijd mensen die harder schreeuwen om geld en spullen. Probeer het zo snel mogelijk weg te krijgen via het DC als je dat nog niet hebt gedaan.
    Toon via bonnen aan dat de servers je eigendom zijn.

Veel sterkte!
    Ik ben net gebeld door Reasonnet, waar de servers staan en goed nieuws, ze staan er nog!! Ben erg opgelucht nu. Ik heb nu inderdaad alle facturen en conversaties met nplus1 doorgestuurd naar ze en ik denk dat het alsnog helemaal goed gaat komen. Ik probeer ze ook gewoon daar te laten staan en colocatie bij reasonnet af te nemen dan hoef ik ze niet eens te versjouwen naar een andere plek!

Weer een last minder dus. Bedankt iedereen voor alle reacties en tips zover!!

geregistreerd gebruiker
    854 Berichten
    Ingeschreven
    13/01/11

Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    76 Berichten zijn liked

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijnk Bekijk Berichten
    Ik ben net gebeld door Reasonnet, waar de servers staan en goed nieuws, ze staan er nog!! Ben erg opgelucht nu. Ik heb nu inderdaad alle facturen en conversaties met nplus1 doorgestuurd naar ze en ik denk dat het alsnog helemaal goed gaat komen. Ik probeer ze ook gewoon daar te laten staan en colocatie bij reasonnet af te nemen dan hoef ik ze niet eens te versjouwen naar een andere plek!

Weer een last minder dus. Bedankt iedereen voor alle reacties en tips zover!!
    Heel veel succes.....

geregistreerd gebruiker
    1.083 Berichten
    Ingeschreven
    04/05/04

Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    44 Berichten zijn liked

Naam: Joris de Leeuw
    Functie: Werkzaam in hostingbranche
    ISPConnect: Lid
    Ondernemingsnummer: nvt

@Pantsy Ik weet inderdaad niet of ze failliet zijn. Maar ik heb helaas zelf een vergelijkbare situatie meegemaakt met een bedrijf waarbij de dienstverlening binnen een maand slechter/afwezig werd. Toen ik er achteraan ging bleken ze eigenlijk al binnen een paar dagen failliet te zijn. Dan krijg je nog wel veel beloftes dat er niets aan de hand is, dat je jou spullen krijgt, etc... Maar als een bedrijf eenmaal echt failliet is sta je als particulier of klein bedrijf wel achter in de rij van schuldeisers.
    Dus als een ISP al weken niet bereikbaar is kan het denk geen kwaad om van het worst kaas scenario uit te gaan.

Web hosting diensten
    4.705 Berichten
    Ingeschreven
    09/02/04

Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    110 Berichten zijn liked

Bedrijf: DreamHost.nl Web hosting
    Functie: Managing Director
    URL: www.dreamhost.nl
    Registrar SIDN: JA
    KvK nummer: 24269577

Indien je kunt bewijzen dat de servers jouw eigendom zijn, kun je deze gewoon terugkrijgen ook al is de partij waar deze waren onder gebracht failliet verklaard en zullen deze buiten de failliete boedel worden gehouden. Zou wat zijn als je zo je eigen servers kwijt zou kunnen raken. De wereld op z'n kop...
    DreamHost.nl Web hosting - cPanel hosting om bij weg te dromen.

geregistreerd gebruiker
    41 Berichten
    Ingeschreven
    24/04/11

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    9 Berichten zijn liked

Heb inmiddels een contract getekend bij Reasonnet, vrijdag erheen, IP's instellen en hopelijk vrijdagmiddag weer online Ik betaal uiteraard wel meer maar de service is nu al 300% beter

Ik had sowieso niet voor een dubbeltje op de eerste rang moeten gaan zitten en dat ga ik ook nooit meer doen, als iets te mooi is om waar te zijn is het dat meestal ook.

Gelukkig is het nu goed afgelopen

geregistreerd gebruiker
    854 Berichten
    Ingeschreven
    13/01/11

Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    76 Berichten zijn liked

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dreamhost_nl Bekijk Berichten
    Indien je kunt bewijzen dat de servers jouw eigendom zijn, kun je deze gewoon terugkrijgen ook al is de partij waar deze waren onder gebracht failliet verklaard en zullen deze buiten de failliete boedel worden gehouden. Zou wat zijn als je zo je eigen servers kwijt zou kunnen raken. De wereld op z'n kop...
    Punt is echter dat het allemaal niet zo eenvoudig kan zijn als jij hier vermeld (en dan is het de Wereld op zijn kop), als je in deze situatie terecht komt dan is het vaak een enorme toer om je eigendom/servertjes terug in bezit te krijgen....en dan hebben we het nog niet over een bodembeslag van de fiscus.

Pagina 2 van de 5 Eerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste

Webhostingtalk.nl

Contact

• Rokin 113-115
  • 1012 KP, Amsterdam
  • Nederland
  • Contact
© Copyright 2001-2026 Webhostingtalk.nl.
Web Statistics