Resultaten 16 tot 17 van de 17
Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2
    Rechter: UPC, KPN moeten The Pirate Bay blokkeren
    geregistreerd gebruiker
    3.705 Berichten
    Ingeschreven
    26/11/05

Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    27 Berichten zijn liked

Naam: Gert Jan
    KvK nummer: 34272910

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The-BosS Bekijk Berichten
    Om het dan even over een ander punt te hebben dat je verplicht wordt om dingen al dan niet illegaal te downloaden omdat ze hier niet beschikbaar zijn, dus zelf al zou je het willen kopen dan kan je het niet, dus geef je de mensen geen andere keuze dan het op die manier te bemachtigen.
    Ik heb onlangs via iemand in de US een cd bij Amazon besteld dus jouw stellige aanname dat je dan MOET downloaden is onjuist.

Er zijn ook genoeg artiesten die aangeven geen nieuwe producties meer te maken vanwege het downloaden, het zijn dus niet alleen brein en de platen bobo's die hun zakken vullen. Er zijn ook veel artiesten die nog een geld te goed hebben van de buma dus het proces is niet optimaal.

TBP heeft in het verleden weldegelijk zelf tracker bestanden gehost dus een 1-op-1 vergelijking gaat niet op met Google of andere zoekmachines. Daarnaast komen de beheerders van Google gewoon naar de rechtbank om dingen uit te leggen i.p.v. zich te verstoppen.

Rechter: UPC, KPN moeten The Pirate Bay blokkeren
    moderator
    6.052 Berichten
    Ingeschreven
    21/05/03

Post Thanks / Like
    Mentioned
    40 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    481 Berichten zijn liked

Naam: Dennis de Houx
    Bedrijf: All In One
    Functie: Zaakvoerder
    URL: www.all-in-one.be
    Ondernemingsnummer: 0867670047

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gjtje Bekijk Berichten
    Ik heb onlangs via iemand in de US een cd bij Amazon besteld dus jouw stellige aanname dat je dan MOET downloaden is onjuist.
    Dat wil ik je dan wel eens zien doen met blu-ray/dvd die regio encoded zijn en die je hier al niet kunt afspelen. Of moet je dan direct ook een bly-ray/dvd speler in america bestellen? Het andere punt is ook waarom releasen ze alles op verschillende datum, film bazen weten toch dat internet bestaat dus waarom een film in januari in america releasen, in japan op februari, in australie volgt de release april en tegen dat je hem in europa kunt bekijken zijn we juni. Dan vraag je er toch wel zelf om dat hij het gedownload wordt via internet.

Of laten we nog even een ander voorbeeld nemen, tv zender x begint met een serie uit te zenden, ze doen dit 3 seizoenen en dan stoppen ze er mee. Terwijl er wel 5 seizoen gemaakt zijn, dan ga je naar de winkel en kan je blijkbaar nergens seizoen 4 en 5 kopen. Wat denk je dan dat mensen doen, ooh laten we het dan even downloaden. Punt is mensen zoeken de makkelijkste manier, als ze eerst nog even iemand moeten zoeken in america die het wil shippen naar benelux (met het risico dat het niet werkt) wordt dit al veel te moeilijk.

Om het even over Domenico zijn gedachtengang te hebben, weet niet meer precies waar dat is, maar op een engels eiland worden taksen geind via de isp's zodat illegaal downloaden automatisch legaal wordt. En als ik dat even doortrek voor belgie kunnen we ook wel stellen dat mp3 niet meer illegaal gedownload kunnen aangezien we op iedere medium dragen (zelf hd's voor in servers) sabam bijdragen betalen. Dus als ik al sabam betaal voor een pak dvd's waar ik mijn eigen sofware/configs/backups op zet, waarom zou ik dan geen illegaal mp3's mogen downloaden en ze op dvd branden zetten (dan worden ze toch vanzelf legaal).

Ander punt is waarom verdienen artiesten/filmsterren meer dan vroeger als er dan toch zoveel illegaal gedownload wordt, het lijkt me strek dat film studio's de acteurs meer gaan betalen terwijl ze verlies zouden draaien of dat platenbazen het zelfde doen met hun artiesten?

Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2

Labels voor dit Bericht

Webhostingtalk.nl

Contact

• Rokin 113-115
  • 1012 KP, Amsterdam
  • Nederland
  • Contact
© Copyright 2001-2026 Webhostingtalk.nl.
Web Statistics