Resultaten 31 tot 45 van de 79
Pagina 3 van de 6 Eerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
    Trans IP is onrechtmatig bezig en sluit compleet account af bij wijze van chantage !!
    geregistreerd gebruiker
    172 Berichten
    Ingeschreven
    13/04/10

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3 Berichten zijn liked

Naam: Matthijs
    Registrar SIDN: nee
    KvK nummer: nvt
    Ondernemingsnummer: nvt

Ik zie dat veel mensen niet goed lezen en er compleet andere verhalen van gaan maken.

In de eerste instantie heeft Trans IP stug af proberen te boeken en heb ik keer op keer aangegeven (zie eerste post) waarom ik dit terug boekte. Daar dit een geschil betreft en ik aantoonbaar een verklaring wil hebben en per telefoon niets kon registreren (althans niet op fatsoenlijke wijze) ben ik gebleven bij mijn vraag om reactie op schrift.

Ik heb jarenlang nooit 1 betalingsprobleem gehad, dit heb ik zelf terug geboekt er was geen probleem met inacsseren dat lukte prima tot ik het rekeningnummer van Trans IP heb geblokkeerd toen werd het naar en gijzelde ze mijn account en werd ik gechanteerd met in de meest extreme vorm het opzeggen van alle diensten welke ze mij leverden.

Hoe dan ook Trans IP heeft nu uiteindelijk toch toenadering gezocht en een voorstel gedaan, het is nog niet opgelost maar ik verwacht dat dit spoedig wel zo zal zijn en dan is het boek Trans IP wat mij betreft gesloten. Deze aktie ging mij veel te ver.
    Trans IP had zich bij de kern moeten houden en niet alles wat wél betaald is ontoegankelijk maken en dreigen met opzegging is buitenproportioneel en inderdaad als dat uiteindelijk voor een rechter zou komen kunnen de algemene voorwaarden nog zo duidelijk zijn na toetsing heeft Trans IP dan wel degelijk iets uit te leggen en de kans dat ze dit dienen te corrieren is aannemelijk. Zeker weten doe je zoiets natuurlijk nooit. Maar zoals vermeld, zo ver hoeft het niet te komen, ik verwacht een spoedige oplossing.

Trans IP is onrechtmatig bezig en sluit compleet account af bij wijze van chantage !!
    Professionele Webhosting
    4.394 Berichten
    Ingeschreven
    14/03/05

Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    38 Berichten zijn liked

Naam: erwin
    KvK nummer: 18078304

Er is er 1 die niet goed kan lezen dat ben je toch echt zelf.
    Een geschil los je op een normale manier op, niet op deze manier.

Je blokkeert zelf de incasso, zonder gewoon op een normale zakelijke manier iets op te lossen.
    Transip staat in deze geheel in hun recht.

Een fout is te maken maar ook op te lossen, jij kiest zelf voor incasso storneren en daarmee maak je het jezelf moeilijk.

Transip is de beroerdste niet om een creditnota te sturen voor een foutief iets, maar dat hangt ook geheel van jouw benadering af.
    Door de incasso te blokkeren, weigeren te bellen etc etc maak je een probleem ter groote van een mier ineens een olifant voor 16 euro.

geregistreerd gebruiker
    172 Berichten
    Ingeschreven
    13/04/10

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3 Berichten zijn liked

Naam: Matthijs
    KvK nummer: nvt

Je houd er een aparte manier van denken op na maar goed, het is zoals vermeld zo goed als opgelost !!!

Professionele Webhosting
    4.394 Berichten
    Ingeschreven
    14/03/05

Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    38 Berichten zijn liked

Wat moet je met zo'n soort klanten.
    Je blijft eigenwijs en je snapt schijnbaar niet hoe het in de grote mensen wereld werkt.

Delftsche Bytes
    1.057 Berichten
    Ingeschreven
    27/09/06

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    46 Berichten zijn liked

KvK nummer: 27270494

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BsHosting Bekijk Berichten
    Je krijgt een herinnering als een incasso mislukt is daarna incasseren ze het na 14 dagen weer, dan krijg je een herinnering en moet je het overboeken, dan ben je dus al een maand verder onderhand voor men je afsluit.

En hier maar huilen nee ik had wel geld, wel typisch dat er 2x niet geincasseerd kan worden dan en dat er op een herinnering spontaan ook geen response komt.

Maar sluit men de diensten af dan weet men niet hoe vlug men moet gaan klagen, geen geld geen diensten afnemen simpel zat.

Had er vanmiddag ook 1 aan de telefoon ja die site staat suspended maar ik moet aan die site werken, ja leuk er staat al 1 maand een factuur open niet betalen is op zwart.
    Ja dat doet mijn partner, maar nu mist hij wel klanten, nou betaal dan is ie online ja zal het vragen aan mijn partner want hij heeft het druk.
    Toch lijkt het soms ook werkelijk mis te gaan daar, en worden de herinneringen niet gestuurd. Het is toch vreemd dat dit voor het ene domein niet zou lukken en voor tientallen andere domeinen wel, rond dezelfde tijd? Waarschijnlijk is de administratie daar ook niet helemaal heilig.

Maakt mij verder ook niet uit want zelf heb ik nog nooit problemen gehad met transip (even afkloppen), maar als je 2x in 1 week dit soort verhalen hoort is er ofwel iemand bij transip die een slechte week had, ofwel er is iets veranderd daar.

Toch is het een eye-opener. Hoewel er nog nooit iets mis is gegaan wat mij betreft, en ik transip zag als een vast gegeven wat gewoon altijd goed werkt, moet je ook bij dit soort bedrijven er rekening mee houden dat er fuckups kunnen plaatsvinden. De 'service' en communicatiemogelijkheden bij zo'n fuckup blijken in deze 2 gevallen ook nog eens erg beperkt en ronduit slecht. Het is niet prettig om tegen een muur aan te kletsen of een storingstelefoon niet te kunnen gebruiken om storingen te melden.

Het grootste probleem waar je bij zo'n domeinboer tegenaan kunt lopen, is wanneer je NS-domeinen allemaal daar op 1 (geblokkeerd) account staan. Risico spreiding door de domeinen voor NS bij meer domeinboeren te plaatsen is iets wat ik naar aanleiding van dit topic en het verhaal van die conculega dus wel degelijk zal gaan doen.

Niet bedoelt als ranting, puur als tip. Doe er je voordeel mee. Hiermee zal ik in ieder geval problemen voorkomen, in plaats van hier ook tegenaan te lopen.

geregistreerd gebruiker
    10 Berichten
    Ingeschreven
    23/06/09

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4 Berichten zijn liked

Registrar SIDN: ja
    KvK nummer: 24345899

Best WHT-ers,

Wij hebben dit topic gelezen. Ook al kiezen wij ervoor om hier niet inhoudelijk in te gaan op de situatie omtrent 'mva graphics', het beeld dat in dit topic is ontstaan over de manier waarop TransIP factureert of reageert bij uitblijven van betaling is onjuist.

Toegang tot een account van een van onze klanten wordt niet zomaar geblokkeerd wanneer er 'iets mis is gegaan'. Ons administratief systeem is direct gekoppeld aan dat van Equens. De kans dat een automatisch gedane betaling niet als zodanig wordt geregistreerd is daardoor nihil.

Nog belangrijker is het om te melden dat een account enkel wordt geblokkeerd:
    - na herhaalde melding van mislukte incassopogingen,
    - na onbeantwoorde verzoeken om contact op te nemen,
    - na ruime aankondiging per brief waarin nogmaals verzocht wordt contact op te nemen.

Voor meer informatie over onze procedures: webcare@transip.nl

Met vriendelijke groet,
    TransIP

Delftsche Bytes
    1.057 Berichten
    Ingeschreven
    27/09/06

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    46 Berichten zijn liked

KvK nummer: 27270494

Klink goed, in theorie

[--]
    854 Berichten
    Ingeschreven
    28/05/06

Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    67 Berichten zijn liked

Naam: R
    Registrar SIDN: ja
    KvK nummer: 20125757

...en werkt ook prima in de praktijk. Hier al jaren tevreden transip klant. Nooit gedoe. In het begin ooit een klein foutje.. Domein vast gelegd, echter deze bleek elders, bijna tegelijkertijd, al te zijn geregistreerd. Was echter wel gefactureerd. Ticket ingeschoten en keurig credit factuur ontvangen.

Professionele Webhosting
    4.394 Berichten
    Ingeschreven
    14/03/05

Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    38 Berichten zijn liked

@ Davinci

Inderdaad, maar als je zoals TS handelt ja dan vraag je zelf om problemen.
    Maar het is makkelijker om het op een ander af te schuiven ipv de schuld bij je zelf te zoeken.

Ik ben ook al jaren tevreden klant en zoals ik al eerder zei problemen wil men echt wel oplossen, maar TS wil alleen zijn eigen willetje doorzetten zonder te luisteren.

Met een normale toon en doen wat er gevraagd werd was heel dit probleem er niet eens geweest.

geregistreerd gebruiker
    854 Berichten
    Ingeschreven
    13/01/11

Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    76 Berichten zijn liked

Er zijn altijd verschillende meningen van verschillende partijen, voor de een is het brak voor de ander top! Dit zal altijd zo zijn en ook blijven.

Zou anders ook een behoorlijke eenheidsworst zijn als dat niet zo zou zijn....................

geregistreerd gebruiker
    8 Berichten
    Ingeschreven
    18/02/12

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 Berichten zijn liked

Mijn ervaringen met TransIp zijn erg positief, een correcte partij om mee samen te werken. Spijtig dat TS zo'n discussie op dit forum wil uitvechten,...

Service/Support = Heilig
    845 Berichten
    Ingeschreven
    18/08/07

Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    42 Berichten zijn liked

Naam: Maikel
    Bedrijf: Vertixo B.V.
    URL: www.vertixo.com
    Registrar SIDN: JA
    KvK nummer: 53940628
    TrustCloud: vertixo
    View vertixo's profile on LinkedIn

Er is er 1 die niet goed kan lezen dat ben je toch echt zelf.
    Een geschil los je op een normale manier op, niet op deze manier.

Je blokkeert zelf de incasso, zonder gewoon op een normale zakelijke manier iets op te lossen.
    Transip staat in deze geheel in hun recht.

Een fout is te maken maar ook op te lossen, jij kiest zelf voor incasso storneren en daarmee maak je het jezelf moeilijk.

Transip is de beroerdste niet om een creditnota te sturen voor een foutief iets, maar dat hangt ook geheel van jouw benadering af.
    Door de incasso te blokkeren, weigeren te bellen etc etc maak je een probleem ter groote van een mier ineens een olifant voor 16 euro.
    Snap je TS nu echt niet? TS wil graag op schrift antwoord op het e.e.a, of het nu handig is voor 16,- ga ik even niet op in maar ik vind het niet zo raar hoor.
    Bij de wat grotere bedrijven wil je het gewoon op schrift hebben dan staat het meteen zwart op wit, dat bellen en opnemen is gewoon hopeloos want als het dan tot een rechtzaak komt krijg je weer geneuzel met: "wij wisten niet dat dit opgenomen werd" of weet ik het wat voor ander smoesje en daar heeft TS, terecht, geen zin in.
    Krijg je het antwoord per post op briefpapier/met handtekening dan is dat in ieder geval in de pocket en kan men niet terug krabbelen.

Daarnaast, hoe moeilijk is het om een antwoord per brief te sturen, is het meteen duidelijk voor iedereen toch? (even algemeen gehouden)

Professionele Webhosting
    4.394 Berichten
    Ingeschreven
    14/03/05

Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    38 Berichten zijn liked

@ Cyberbootje

Als TS gewoon normaal een ticket had ingeschoten niet meteen op zijn achterste poten was gaan staan voor een schamele 16 euro was heel dit probleem er gewoonweg niet geweest.

Maar in dit geval is het TS die zelf moeilijk doet en ja dan doet Transip in dat geval ook erg moeilijk.

Zoals meerdere al gemeld hebben zijn ze bij Transip niet zo moeilijk, maar ja als TS net zo'n mond opentrekt als hier in deze discussie dan zou ik hem ook laten stikken.
    Zo'n soort klanten ben je liever kwijt dan rijk.

geregistreerd gebruiker
    854 Berichten
    Ingeschreven
    13/01/11

Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    76 Berichten zijn liked

@ Cyberbootje

Als TS gewoon normaal een ticket had ingeschoten niet meteen op zijn achterste poten was gaan staan voor een schamele 16 euro was heel dit probleem er gewoonweg niet geweest.

Maar in dit geval is het TS die zelf moeilijk doet en ja dan doet Transip in dat geval ook erg moeilijk.

Zoals meerdere al gemeld hebben zijn ze bij Transip niet zo moeilijk, maar ja als TS net zo'n mond opentrekt als hier in deze discussie dan zou ik hem ook laten stikken.
    Zo'n soort klanten ben je liever kwijt dan rijk.
    Jij weet niet hoe die conversatie tussen TS en TransIP is geweest, tenzij jij erbij was?
    Valt wel op hoe jij voor TransIP in de verdediging schiet :-))

Professionele Webhosting
    4.394 Berichten
    Ingeschreven
    14/03/05

Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    38 Berichten zijn liked

Ik schiet niet in de verdediging.
    Ik weet wel hoe coulant Transip is.
    Wat ik wel weet hoe TS hier hoog van de toren blaast voor 0,0

op basis daarvan zeg ik ts veroorzaakt zelf problemen

Pagina 3 van de 6 Eerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste

Labels voor dit Bericht

Webhostingtalk.nl

Contact

• Rokin 113-115
  • 1012 KP, Amsterdam
  • Nederland
  • Contact
© Copyright 2001-2026 Webhostingtalk.nl.
Web Statistics