Hallo,
Sinds september 2011 ben ik binnen Dell verantwoordelijk voor de contacten met hostingpartijen in heel Europa. Zelf ben in woonachtig in Nederland en heb zelf een niet al te groot hostingbedrijf dat door het personeel gerund wordt.
Onder het mom van 'Dell komt naar je toe in 2012' wil ik me bij deze even voorstellen en laten weten dat jullie me alles mogen vragen op het gebied van Dell hardware en oplossingen die Dell in de markt zet zoals bijvoorbeeld OpenStack en Hadoop.
Naast de jullie waarschijnlijk bekende PowerEdge R en M serie (rack en blade servers), levert Dell al enige tijd de PowerEdge C serie, een oplossing die voornamelijk ingezet wordt bij (grote) hostingpartijen. Zo draaien bijvoorbeeld Twitter, Facebook en Amazon volledig op Dell systemen. Niet voor niets heeft Dell een martkaandeel van maar liefst 67% in het 'hyperscale' computing segment.
Ik zal proberen zo vaak mogelijk in te loggen, maar mocht mijn antwoord uitblijven, schroom dan niet op me een PM te sturen.
Ik kan geen 'korting regelen' (ben geen sales man), maar kan je - als je nog geen contact hebt met een accountmanager - natuurlijk altijd in kontakt brengen met een sales man zodat je kunt kijken of er nog wat korting uit te slepen valt.
Naast de communicatie op WHT ben ik ook beschikbaar om 'op bezoek' te komen en mee te denken over jullie aanstaande uitbereidingen.
Met vriendelijke groet,
Taco Scargo
Dell B.V.

, maar lijkt me wel handig om bepaalde fabeltjes met behulp van Taco hier weg te werken of ze juist te bevestigen.
Van de Microsoft man ook nog maar weinig gezien.