Onze domeinnaam diensten werken op basis van vooruitbetaling, domeinnamen worden dus niet automatisch verlengd en de betaling moet binnen zijn voor de vervaldatum van het domein tenzij de klant even iets laat weten. Alles staat netjes in de algemene voorwaarden en de mails die ze krijgen 35, 25, 15 en 5 dagen voor de vervaldatum. Dit loopt al enkele jaren zo zonder problemen.
Nu heeft een klant het domein laten vervallen en 1 dag te laat het geld toch gestort. Na het melden dat er dan ook nog de quarantinekosten betaald moeten worden (gewoon de werkelijke kostprijs) beschuldigt hij ons van corruptie, afzetterij, enz. Ik heb hem al verschillende malen de uitleg gegeven, hij geeft toe dat hij te laat betaald heeft maar hij blijft maar doorgaan dat dit een schande is (met een iets groffer taalgebruik) compleet met bedreigingen dat hij overal op het net gaat reactie's plaatsen dat we afzetters zijn.
Ik vroeg me af hoe anderen zoiets afhandelen ?

) compleet met bedreigingen dat hij overal op het net gaat reactie's plaatsen dat we afzetters zijn.
Een enkele negatieve reactie is ook geen probleem lijkt me. Dat kan gebeuren, je kan niet iedereen tevreden houden tenslotte. Zolang je maar duidelijk communiceert, de opties duidelijk maakt en je redelijk opstelt zou ik vasthouden aan je eigen plan.