Over PB's gesproken,
ik kan (en anderen met mij) niet zien wat we hebben verstuurd... geen outbox/saved verzonden berichten...
of ik heb gewoon het brein van een kipschnitzel en de ogen van een grotsalamander dat ik dat knopje nergens kan vinden ...
Over PB's gesproken,
ik kan (en anderen met mij) niet zien wat we hebben verstuurd... geen outbox/saved verzonden berichten...
of ik heb gewoon het brein van een kipschnitzel en de ogen van een grotsalamander dat ik dat knopje nergens kan vinden ...
Ja, je hebt het brein van een kipschnitzel en de ogen van een grotsalamander. Er staat toch echt een "Verzonden berichten"Maar... diverse brillenwinkels hebben nu extra december korting, ga eens langs zou ik zeggen
Klik naast je username op Inbox, vervolgens zie je links staan: "Mijn Berichten" hieronder staat Inbox en Verzonden berichten.
Edit: Domenico was én sneller én plaatste nog een screenshot...
Mappen Overzicht
Verzonden Items bevat 0 berichten.
waar zijn mijn verzonden berichten dan?![]()
Hebbes...
moet op geavanceerd klikken.... en dan aanvinken...
Kan dit niet standaard geimplementeerd worden? of moet ik bij elk bericht dat gaan aanvinken?
Er staat bij mij ook een knop "Spoor berichten op" iets voor jou wellicht. hij is alleen ergens anders voor bedoeld.
maar zonder gekheid, bij mij staat ook alles er gewoon in, dus geen problemen hier