Goedemiddag,
Heeft er iemand toevallig een drietal Cisco 2621 over, voor een klein prijsje?
Ben namelijk een CCNA lab aan het bouwen.
BVD,
Niels.
Goedemiddag,
Heeft er iemand toevallig een drietal Cisco 2621 over, voor een klein prijsje?
Ben namelijk een CCNA lab aan het bouwen.
BVD,
Niels.
Hi Niels,
Ik heb er nog 6 liggen en ook nog een paar 2611 en 2620's als je die nog zoekt.. met verschillende wic/vwic kaartjes als je die nog kan gebruiken..
3x de 2621 mag je voor 60 euro overnemen..
Mvg, Michael
Oke. Zitten er kabels / modules bij?
Niet om Michael's sale te verpesten, maar met name het router deel van Cisco certificaties kun je uitstekend met de dynamips/gns3 emulator doen.
Deze emuleert de hardware van de cpu-based cisco routers en daarmee kun je op een redelijke PC of laptop een lab van 10-12 routers emuleren. (en je kunt ook nog koppelen met andere PCs en daarmee het lab nog groter maken).
Switch oefeningen zijn er wat beperkter mee, daarmee moet je het doen met een geemuleerde NM-16ESW module in een 3640.
Goed genoeg voor de spanning tree en andere L2 oefeningen, maar bij latere certificates zitten ook wat L3 switch/QoS switch onderwerpen die dan niet meer op de emulator kunnen.
http://www.gns3.net/
http://www.gns3.net/dynamips
(linux,mac, wintel)
Zal hier eens naar kijken. Toch vind ik het ook een leuke oefening om dit op fysieke routers gedaan.
Thanks voor de tip!
Beste Niels,
Ik heb hier nog een lab met routers uit de 2600 serie etc staan welke ooit is gebruikt voor CCNA.
Ze staan in de weg, dus mag je ze gratis af komen halen. Incl de nodige kabels etc.
Groet,
Ryan
Alles zit er in principe bij, maar zoals je ziet geeft Ryan ze gratis weg.. moet je maar net kijken wat dichterbij is.. maak er wel €50 van als Ryan niet de juiste heeft..
Mvg, Michael
Inmiddels gevonden.
Iemand nog 2x WIC-2T's over, toevallig??
Is 1x wic-1T ook goed? Mag je hebben voor €15,- incl verzendkosten.
Nee, ik zoek echt een 2T. Toch bedankt voor je antwoord!
Nee, ik ben al voorzien. Ik zoek nog wel één WIC-2T module.
Hoi Niels,
Die kan ik je leveren voor 35 euro incl. btw
John