Neem eens een kijkje in redbus zou ik zeggen:
http://www.jksolutions.nl/cam.html
Neem eens een kijkje in redbus zou ik zeggen:
http://www.jksolutions.nl/cam.html
vraagje,
als dit niet van redbus zelf is,
hebben ze hier wel toestemming voor? of is dit hun eigen suite?
want normaal mag je niet publieke ruimtes filmen of cammen... dus ook andermans racks niet
ben ff benieuwd
[edit]
mss wat aan die site doen, ik lag dood daarop, teveel cams... zet anders een switcher oid online waar je kan kiezen, zo kan niemand normaal kijken
[/edit]
Laatst gewijzigd door WI-Hosting; 08/02/06 om 18:09.
Leukreal-time instortingen kijken
Dit is Reasonnet toch?
@ frvge
ja klopt hehe
@Wi-Hosting
zal ook even een switcher der op gooien bij mij trekt die pagina ook zo'n 700 kb/ps![]()
Echt boeiend pagina met 3 kruisjes![]()
Dan zie jij minder als mij
Maar het komt denk ik door dat alle cams op 1 pagina worden weer gegeven daarom zal ik nu even een switcher er op gooien!
volgensmij heb je te hard gegooit![]()
hier zie ik ook alleen 3 kruisjes![]()
Ik zie wel meer dan 3 kruisjes?? Plus dat je toch wel toestemming zou moeten vragenLive streaming van axis cammetjes is best wel prijzig.
Daarom host ik ze ook niet zelf![]()

Dus je jat videostreams van een bedrijf, plaats ze op jouw website, laat de boel mislopen (7 rode kruisjesOrigineel geplaatst door justin
Daarom host ik ze ook niet zelf![]()
) en reageert raar als een mod je wijst op de bandbreedte kosten?
![]()
Moet je eens opletten. Straks zien we mooi 7 rode kruisjesOrigineel geplaatst door TrancePitt
Ik zie wel meer dan 3 kruisjes?? Plus dat je toch wel toestemming zou moeten vragenLive streaming van axis cammetjes is best wel prijzig.
Bij Reasonnet zijn ze ook niet achterlijk
![]()
Je kan ze wel kijken door even de ip-adressen uit de bron te kopieeren, zonder wat er achter de ip-adressen staat, dan werkt het wel.
Edit: alleen de ip-adressen eindigend op: 237, 241 en 245 werken
Laatst gewijzigd door Alexwel; 08/02/06 om 19:13.
Ik heb er enkel een mooi overzichtje van gemaaktOrigineel geplaatst door gsh2
Dus je jat videostreams van een bedrijf, plaats ze op jouw website, laat de boel mislopen (7 rode kruisjes) en reageert raar als een mod je wijst op de bandbreedte kosten?
![]()
![]()
blijkbaar is de pagina offline? ik krijg namelijk helemaal geen kruisjes :P