Berrie Pelser, Ber|Art Visual Design V.O.F. Managed Secure WordPress SEO Cloud Hosting met Zoekmachine Optimalisatie en Social Media Strategie
jammer dat het onbezoldigd is. ;-)
*ikke heb er, ondanks met zijn ruimte kennis van de nederlandse taal (dacht ik), weer een woord bij geleerd*

Wat wordt er eigenlijk met het lidmaatschapgeld gedaan dan? Ging toch groot gedeelte van naar het personeel?
Daar gaat het hier nu niet over. a.u.b. alléén reageren op de vacatures. Vragen over Hostmerk kunnen naar info@hostmerk.nl
Berrie Pelser, Ber|Art Visual Design V.O.F. Managed Secure WordPress SEO Cloud Hosting met Zoekmachine Optimalisatie en Social Media Strategie
Als je serieuze reacties went te krijgen waar je iets aan hebt, is het verstandig zaken als arbeidsvoorwaarden, salaris en locatie te vermelden.
Zoals je hebt kunnen lezen zijn de functies onbezoldigd, dus vrijwillig. De locatie is voornamelijk vanuit thuis de SHN heeft géén kantoor. Omdat het een vrijwillige functie betreft is er géén sprake van arbeidsvoorwaarden anders dan het beleid van de SHN.
Kom eerst maar eens met meer info over de vooruitgang van de "organisatie". Op de site van hostmerk.nl wordt gesproken over "binnenkort de resultaten van de eerste keuringen". Dit is nu al weer 6 maanden geleden. Komt niet erg betrouwbaar over. Om daar dan als vrijwilliger te werken......Origineel geplaatst door BerArt
Daar gaat het hier nu niet over. a.u.b. alléén reageren op de vacatures. Vragen over Hostmerk kunnen naar info@hostmerk.nl
Dus moet ik de thread weer gewoon gaan opschonen of houden we het gewoon ontopic?
Zoals net al telefonisch aangegeven heb ik intresse om een van beide vacatures te vervullen.
Toch nog een beetje offtopic: Hostmerk streeft een idealistisch doel na. Nu ik zelf met een soortgelijk iets bezig ben met de SIDN merk je pas hoeveel werk en moeite het is om zoiets te doen! Moedig ze dus liever aan, of reageer inhoudelijk op de vacatures in plaats van enkel 'boe' te roepen.
Ik ben eventueel ook wel geinteresseerd in de Technische functie.
Mits mij (per pm) wat meer inhoudelijke info kan worden gegeven wat er van mij dan wordt verwacht.
Ik blijf dus even in afwachting op een reactie vanaf de Stichting.
De nieuwsbrief met daarin ook extra informatie en de stand van zaken HostMerk is klaar, we willen echter deze eerst naar de deelnemers sturen voordat we dit publiek maken. We verwachten deze nieuwsbrief begin volgende week op de site te plaatsen.Kom eerst maar eens met meer info over de vooruitgang van de "organisatie". Op de site van hostmerk.nl wordt gesproken over "binnenkort de resultaten van de eerste keuringen".
Kort mailtje mbt technische functie is vanuit deze kant gestuurd.
"Zo zijn ook wij één leverancier. Dé leverancier in gedegen Linux kennis, wanneer jij dat nodig hebt."
Boek je admin vandaag nog via : www.admin.nu
Gevestigd in Nederland en Moldavië
Lees hier de webhostingtalk.nl forum regels en voorwaarden!
Om misverstanden te voorkomen zien wij graag van de kandidaten (zoals op de website beschreven) uw reactie met motivatie en een (beknopt) CV tegemoet op het emailadres: bestuur@hostmerk.nl
Alvast bedankt,