k heb een niet-managende server met plesk7 gehuurd voor game, ik heb nou paar problemen, ik zoek dus iemand mijn kan helpen. komt dan op MSn, spreken we dan verder.
MSn: kabuer@hotmail.com
k heb een niet-managende server met plesk7 gehuurd voor game, ik heb nou paar problemen, ik zoek dus iemand mijn kan helpen. komt dan op MSn, spreken we dan verder.
Laatst gewijzigd door kabuer; 08/12/04 om 20:13.
Gaat het om gratis advies?
Ik vermoed van wel.
wat zijn de problemen
probeer ze eerst eens hier uit te leggen als je wil
Beetje makkelijk vind je niet..Origineel geplaatst door kabuer
Ik zou zeggen denk voortaan even na of je een managed of gewone dedicated server afneemt..
Nou, hoera. Daar is TS mee geholpen zeg. En je weet niet eens wat voor intelligente vraag nou eigenlijk zo dringend is....Origineel geplaatst door [user]
Beetje makkelijk vind je niet..
Ik zou zeggen denk voortaan even na of je een managed of gewone dedicated server afneemt..
Wat ook wel weer het probleem is hier:-)
Ben ik niet met je eens. TS had juist zijn vragen hier moeten posten.Origineel geplaatst door Henky!
Nou, hoera. Daar is TS mee geholpen zeg. En je weet niet eens wat voor intelligente vraag nou eigenlijk zo dringend is....
Wat ook wel weer het probleem is hier:-)
Dat zeg ik! Tevens en eveneens....