Hoi, ik heb een Gmail Invite over, ik wist eigenlijk niet dat je deze niet mocht verkopen, maar dat mag dus niet. Vandaar dat ik de Gmail maar gewoon weggeef aan de eerste persoon, RobbertC uitgezonderddie een reacktie geeft op deze post, Suc6
![]()
Hoi, ik heb een Gmail Invite over, ik wist eigenlijk niet dat je deze niet mocht verkopen, maar dat mag dus niet. Vandaar dat ik de Gmail maar gewoon weggeef aan de eerste persoon, RobbertC uitgezonderddie een reacktie geeft op deze post, Suc6
![]()
Berrie Pelser, Ber|Art Visual Design V.O.F. Managed Secure WordPress SEO Cloud Hosting met Zoekmachine Optimalisatie en Social Media Strategie

Bingo
(heb je die bij de koop van een domeinnaam gekregen)
Nee, uit mijn eigen Gmail accountCheck your mail
![]()
Berrie Pelser, Ber|Art Visual Design V.O.F. Managed Secure WordPress SEO Cloud Hosting met Zoekmachine Optimalisatie en Social Media Strategie
Ik heb er al 1Origineel geplaatst door BerArt
![]()
En ik heb ook 1 invite over. Hij is voor degene die na mij post en 'm wil hebben![]()

Ik wil hem wel hebben![]()
Mailadres uit je profiel gebruiken? (kan ik zien)

Doe maar![]()

Mijn dank is onmetelijk BerArt, kan ik eindelijk ook eens kennismaken met het fenomeen en een vriendin een plezier doen![]()
Thank you![]()
Check je mailOrigineel geplaatst door Eris
Doe maar![]()
Vergeet niet dat je pas na een tijdje iemand kan uitnodigen.Origineel geplaatst door host3000
Mijn dank is onmetelijk BerArt, kan ik eindelijk ook eens kennismaken met het fenomeen en een vriendin een plezier doen![]()
Thank you![]()
Graag gedaan, veel plezier ermeeals ik er meer krijg zal ik het weer hier posten.
Ik hoorde dat als je je account intensief gebruikt er toch best snel invites beschikbaar komen, op één account had ik er na één dag al één?Vergeet niet dat je pas na een tijdje iemand kan uitnodigen.

De account is niet voor mijzelf. Ik maak er een, neus een beetje rond en schuif 'm door naar iemand die er al een tijdje een wil.Origineel geplaatst door RobbertC
Check je mailVergeet niet dat je pas na een tijdje iemand kan uitnodigen.
Doe mij er ook maar een als iemand een over heeft.
Krijgen alleen sommige personen die, of betaal je daarvoor...?
Wat is het eigenlijk??![]()
mocht er iemand nog eentje over hebben dan zou ik die graag willen hebben jasper [at] leandros [.] nl
Ow, dat zou ook best kunnen. Ik gebruik m'n account echt maar zelden. Dus vandaar dat het redelijk lang duurde dat ik een invite had.Origineel geplaatst door BerArt
Ik hoorde dat als je je account intensief gebruikt er toch best snel invites beschikbaar komen, op één account had ik er na één dag al één?Gmail is een e-maildienst van Google. Je krijgt er een mailbox van 1 Gb. Omdat het nog in de beta-fase is, kun je je alleen aanmelden als je een uitnodiging krijgt. Die verspreiden zich dus via-via.Origineel geplaatst door SeppaR
Doe mij er ook maar een als iemand een over heeft.
Krijgen alleen sommige personen die, of betaal je daarvoor...?
Wat is het eigenlijk??![]()