Voor mensen die geen normen en waarden kennen en zichzelf willen verlagen tot de oplichter inderdaad niet nee...
Voor mensen die geen normen en waarden kennen en zichzelf willen verlagen tot de oplichter inderdaad niet nee...
zou ik mogen weten welke straat / huisnr dhr. wallaard heeft opgegeven? (Via pm eventueel)
want hij komt mij zeer bekend voor ....
op het moment zijn er nog geen waarden lager dan de oplichter zelf, er wordt wel een hoop geroepen maar zolang er niks gebeurd is, is meneer de oplichter wel degene die de laagste normen en waarde heeft.Origineel geplaatst door Santario
zoals Rik al eerder zei, hebben wij hem midden november nog gezien en ik was aangesteld om zijn site te realiseren ( flitshosting.nl toendertijd / paar scriptjes ) dus dat bericht over dat Dhr Wallaard al een jaar geen eigenaar meer is is dus kant en klare onzin..
het leek mij een aardige man, maar misschien dat schijn bedriegt...
Verder hebben wij gelukkig geen tot weinig schade ondervonden van hem.
page forbidden krijg ik...Origineel geplaatst door Synssans
het gaat in mijn geval om de huur van een dedicated server en de aanschaf van een DA licentie op zijn naam waarvoor nooit betaald is.
In het geval van anderen gaat het in de meeste gevallen ook over de huur van dedicated servers en 2 maal voor zover ik weet over het bestellen van een design.
www.flitshosting.nl voor zover ik weet.
en dat kan ik eventueel nog voor je bevestigenOrigineel geplaatst door NitraM
zoals Rik al eerder zei, hebben wij hem midden november nog gezien en ik was aangesteld om zijn site te realiseren ( flitshosting.nl toendertijd / paar scriptjes ) dus dat bericht over dat Dhr Wallaard al een jaar geen eigenaar meer is is dus kant en klare onzin..
het leek mij een aardige man, maar misschien dat schijn bedriegt...
Verder hebben wij gelukkig geen tot weinig schade ondervonden van hem.
Heb hem nog die dag gesproken en gevraagd of die Rik even wilde doorgeven dat ik verhindert was...
hij heeft me zelfs nog een pizza gegevens op het station!!![]()
de gulle afzetter, wat klopt er niet ?Origineel geplaatst door NitraM
hij heeft me zelfs nog een pizza gegevens op het station!!![]()
Rik-edit: ALLEEN VIA PM !!!!
Maak paar euro kosten om vervolgens een factor 1000-10000 te krijgen.Origineel geplaatst door Mikey
de gulle afzetter, wat klopt er niet ?
Ya gotta spend money to make money.![]()
Aanvullende informatie:
Rik-edit: Gegevens via PM uitwisselen !
En voor de mensen die hierover weer gaan vallen; normaliter heb ik er een hekel aan om mensen te verlinken of hoe je het ook wilt noemen.
Echter waar deze meneer mee bezig is gaat naar mijn mening alle proporties te boven. Daarom dat zoals gezegd wij bezig zijn om hem te dagvaarden; ik vind dit gewoon niet kunnen.
Dit soort mensen verzieken de markt en moeten daarom naar mijn idee gestopt worden.
En nee gewoon even bellen of een pm sturen zoals een aantal mensen gepost hebben werkt niet; dan maar the hard way!
als het zover komt dat het uiteindelijk in de rechtzaal of iets komt, kunnen de gedupeerde op mij rekenen ( buiten netadvice om ) want ik weet de man nog maar al te goed aan te wijzen als ik een foto of iets dergelijks voor me krijg..
Verder ga ik niet speculeren over wat hij wel of niet fout heeft gedaan, maar ik wou gewoon even duidelijk maken dat als meerdere personen van hem een aardig bedrag krijgen door de diensten die jullie hem gegeven hebben dan ben ik zeker in staat tot medewerking betreft deze zaak.
zoals het eeuwige gezegde al gaat, van een duppie een rijksdaalder maken ..... , eigenlijk niet grappig om een grapje te maken, eerder sneu voor degene die gedupeerd zijn.Origineel geplaatst door Grumpy
Maak paar euro kosten om vervolgens een factor 1000-10000 te krijgen.
Ya gotta spend money to make money.![]()
Wat mij dan wel opvalt is dat h2h harderwijk een account aanmaakt en vervolgens maar 2 maal een post doet, of is dit toeval? Het lijkt er anders op dat het account speciaal is aangemaakt om even te melden dat de heer Wallaard geen eigenaar meer is.Origineel geplaatst door h2h harderwijk
Dat dit soort zaken hier volwassen besproken worden nou en dat bedoel ik nou juist en niet dat er op sensatie beluste mensen mee gaan zitten discuseren dat was mijn standpunt in deze en of het nou mijn eerste of 100ste post is/was heeft hier werkelijk niets mee te maken
Nogmaals ik kan het mis hebben maar het viel me gewoon op.
volgens mij weet hollandfm met ze pm waar hij isOrigineel geplaatst door hollandonline
Rik-edit: ALLEEN VIA PM !!!!
dus hollandfm wees een kerel en vertel waar ze willem kunnen vinden