Zou je ze ook kunnen scannen en mailen?
Zou je ze ook kunnen scannen en mailen?

Ja, dit druist dus tegen de voorwaarden van de SIDN inOrigineel geplaatst door harm
Geachte
De reseller is verantwoordelijk voor de registratie. In de overeenkomst en voorwaarden staat dan ook dat de reseller eerst de papieren moet faxen voordat hij registreerd. Net als de meeste nu eerst moeten faxen en dan moeten afwachten wanneer de naam geregistreerd word,
Nu is het faxen en zelf meteen registreren scheelt zeker heel veel tijd.
En kan iemand die verantwoording niet aan dan zal hij niet langer gebruik kunnen maken van de online tool. Wij zijn tenslotte niet een bedrijf die maar wat doet maar wel degelik de regels die gelden nakomt.Jammer dat er altijd profiteurs zijn die de regels aan hun laars lappen. De reseller is niet verantwoordelijk voor de papieren, nee, dat is de deelnemer!
Het lijkt mij eerder dat de aanbiedende partij het juist goed bedoelt zeker gezien de prijsstelling die men hanteerd......wat bedoel je dan met "profiteurs"??Origineel geplaatst door Cybafish
Ja, dit druist dus tegen de voorwaarden van de SIDN inJammer dat er altijd profiteurs zijn die de regels aan hun laars lappen. De reseller is niet verantwoordelijk voor de papieren, nee, dat is de deelnemer!
Mijn inziens ben jij hier de profiteur die er moeite mee heeft dat er partijen zijn die anderen mee willen laten profiteren van een goedkoop registratie tarief!
Wat is er verkeerd aan om een reseller de verantwoording te geven voor toezending van de vereiste formulieren?? immers hem wordt de mogelijkheid geboden om domeinnamen te registreren voor een uitzonderlijk laag tarief.
Waarschijnlijk kun jij anderen niet van een dergelijk tarief voorzien, zeker gezien je pricing op je website, dus dergelijke opmerkingen als "profiteurs" slaan nergens op en zijn zeker niet relevant, als je dan opmerkingen wilt plaatsen dan moet je gerelateerde postings plaatsen en zeker geen onzin.
Ik zou zeggen verbeter de wereld en begin bij jezelf..........

De SIDN stelt HEEL ERG DUIDELIJK dat DE DEELNEMER in het bezit moet zijn van EEN ONDERTEKEND REGISTRATIECONTRACT alvorens het registreren van een NL domeinnaam.pro·fi·teur (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die erop uit is op alle mogelijke manieren ten koste van anderen zijn voordeel te doen => zakkenvuller
Lijkt mij duidelijk dat dit hier dus _niet_ het geval is, of sla ik de plank mis?
Overigens richten wij ons op een geheel ander segment van de markt, waarbij de gehanteerde prijzen conform de kwaliteit van de geleverde producten zijn.
P.S. FutureFlex is SIDN deelnemer Cat. 1, m.a.w. we betalen 3 euro en 60 cent per NL domeinnaam per jaar, dus anderen van een dergelijk tarief voorzien kan ik wel.
De verantwoordelijkheden die de SIDN bij de deelnemer legt middels de contracten, kan je wel doorschuiven naar de reseller (kettingbeding), maar daar hoeft de SIDN zich niets van aan te trekken. Als er een deelnemer 'uitgezet' wordt, kan jij jouw schade lekker verhalen op de reseller (als dat zou lukken), maar je bent wel deelnemer-af.Origineel geplaatst door japieo
Wat is er verkeerd aan om een reseller de verantwoording te geven voor toezending van de vereiste formulieren?? immers hem wordt de mogelijkheid geboden om domeinnamen te registreren voor een uitzonderlijk laag tarief
Goeie zaak! Dan kan ik de domeinnamen bij jou afnemen voor euro 3.60!!! Wanneer maak je die kwaliteit als Deelnemer Cat 1 (sinds 07/2003) operationeel.......??Origineel geplaatst door Cybafish
P.S. FutureFlex is SIDN deelnemer Cat. 1, m.a.w. we betalen 3 euro en 60 cent per NL domeinnaam per jaar, dus anderen van een dergelijk tarief voorzien kan ik wel.
Even een tipje van de sluier oplichten:
Betrouwbaar bedrijf??
Naam :T., A. P. L. C.
Geboortedatum en -plaats :24-08-19xx, Rotterdam
Naam :J., Ron
Geboortedatum en -plaats :13-11-19xx, Naarden
Gezien de leeftijden......volgens deze info zit je nog op school of misschien betrouwbaar......??? vul maar in.
Btw: heb je toestemming van je ouders?
Succes met je future toko....!
Laatst gewijzigd door Domenico; 23/04/15 om 14:06.
ik heb me hier aangemeldben beniewd.
Je gaat aan de essentie voorbij, immers lijkt het mij van deze aanbiedende partij (waarvan ik inmiddels ook "lid" ben) op basis van een goede overeenkomst afspraken heeft met zijn of haar resellers, ik neem aan dat je ter goeder trouw zal handelen en niet met de opzet de betreffende formulieren niet gaat toezenden!Origineel geplaatst door Global Registry
De verantwoordelijkheden die de SIDN bij de deelnemer legt middels de contracten, kan je wel doorschuiven naar de reseller (kettingbeding), maar daar hoeft de SIDN zich niets van aan te trekken. Als er een deelnemer 'uitgezet' wordt, kan jij jouw schade lekker verhalen op de reseller (als dat zou lukken), maar je bent wel deelnemer-af.
En het gaat er denk ik niet om zoals jij aangeeft "lekker verhalen" op je reseller, beetje kortzichtig.
Het valt mij wel op dat slechts de SIDN deelnemers averechts reageren op deze wijze van registreren.......???
Nee, JIJ mist de essentie. Schriftelijk afspraken zijn er, voor als het een keer niet goed gaat. Anders heb je die ook niet nodig.
De essentie is, dat je als deelnemer de 'lul' bent als je reseller het niet zo nauw neemt. Dat jij goed vertrouwen hebt is leuk, maar er zijn nog velen meer. Dus als er een paar tussen zitten die het niet goed doen, kan ook jij je domeinnamen verhuizen als jouw deelnemer geen deelnemer meer is, omdat hij enkelen ten onrechte dat vertrouwen gegeven heeft. Het gaat niet altijd om opzet, het kan ook slordigheid zijn waardoor enkelen hun verplichtingen niet nakomen. De essentie is dus, dat de deelnemer 'opdraait' voor dingen die de reseller in strijd met de afspraken doet. En daar is gewoon geen speld tussen te krijgen; standaard contractenrecht.
Ik begrijp dat het moeilijk is kritisch te kijken naar iets waarvan je kennelijk helemaal overtuigd bent, maar het zou niet slecht zijn.
Voor het overige maakt het mij echt geen fluit uit hoeveel klanten TS krijgt. Ik trek mijn eigen plan wel. Maar voor het geval anderen blindvaren op jouw enthousiasme, vond ik het nodig dat op te merken.
Heel veel plezier met de registraties en ik heb er echt geen hartzeer van.
Discussion closed.
Volgens mij gaat het hier nu over zaken die niet "meer" in dit forum thuishoren, het gaat er sterk op lijken dat er een aantal posters bij zitten die gewoonweg willen afgeven op deze vorm van op een voordelige wijze domeinnaam registraties aanbieden en dat hietop door derden weer wordt gereageerd die een gezonde discussie in de weg staan, opmerkingen zoals "profiteurs" zijn een kwalijke zaak temeer wij een registrar zijn die bij de eerste 20 deelnemers thuishoren.
De aanteiging "profiteurs" door deze poster kan dan ook niet gezien worden als serieus maar slechts als aanval op een systeem hetgeen deze kennelijk niet kan verkroppen.
Opendomainregistry biedt gewoon op een goede en juiste manier de mogelijkheid om domeinnamen te registreren, dat dit conform de regels van de SIDN plaats zal vinden staat buiten iedere discussie, dat Opendomainregistry aan zijn resellers bepaalde voorwaarden zal opleggen m.b.t de registratie van .nl domeinnamen die overeenkomen met de regels van de SIDN lijkt mij een duidelijke en zeker een reeele zaak.
Ik denk dan ook dat de kritiek van een aantal SIDN deelnemers geheel onterecht is.
En nu is het wel weer genoeg!
De volgende keer ben ik minder coulant.![]()