Hoi,
Ik zoek iemand die een design van mij kan omzetten in html + css. Gewoon fatsoenlijk volgens de w3c normen wie kan mij dit aanbienden voor een redelijke prijs.
Ik hoor het wel,
Weccop
Hoi,
Ik zoek iemand die een design van mij kan omzetten in html + css. Gewoon fatsoenlijk volgens de w3c normen wie kan mij dit aanbienden voor een redelijke prijs.
Ik hoor het wel,
Weccop
Ligt maar ent aan de layout![]()
TP edit: Geen KVK dus je mag niks aanbieden op WHT
Het gaat hierom:
http://www.kiter.nl/0001.gif
Belangrijke dingen zijn:
- Inlog met in html zijn
- Tabellen moeten kunnen oprekken met de layout mee lijkt me logisch.
- Het plaatje bovenin willen we random maken dus dat moet dan ook apart gesliced worden.
Laatst gewijzigd door Weccop; 03/04/05 om 19:59.
PB verzonden![]()
Undo wat is je KVK nr?
Heb je website met portfolio dat ik even kan kijken voor de nieuwsgierigheid?
Geen KvK nummer.
Portfolio binnenkort online, hopelijk volgende week. Gezien je nieuwsgierigheid laat ik je de URL dan wel even weten.
Laatst gewijzigd door Undo; 03/04/05 om 20:24.
Euhm...... Werken mensen heir voor 1 euro per uur tegenwoordig? Ik zie niet hoe je zoiets om kan zetten naar W3C compliant html voor een 10tje. Voor dat geld kun je geen eens een pizza bestellen tegenwoordig...
Goed gezien..Origineel geplaatst door darius
Euhm...... Werken mensen heir voor 1 euro per uur tegenwoordig?
Deze ontwikkeling is al een tijdje aan de gang op wht, veelal jongeren die wat geld willen bijverdienen.
En niet alleen op wht, op andere boards ook.
Complete "designs" voor 5 € etc![]()
pb verzonden
Kunnen ze er hier op dit forum er niet voor zorgen dat alleen mensen met een kvk nummer kunnen reageren op werk wat hier wordt aangeboden. Het is niet dat ik het de anderen niet gun ofzo maar voor de echte webdesigners die hun geld ermee moeten verdien (ikke) blijft er weinig over zo.
Misschien een idee: Wie wil er mee een forum opzetten wat net zo goed is als deze maar waar mensen dan alleen kunnen plaatsen met kvk nummer. Nog geen idee hoe dat zou moeten maar ik denk dat we met de kennis die hier aanwezig is toch een heel eind moeten komen.
Dit is niets ten nadele van dit forum want mijn complimenten zijn groot, maar toch zou het fijn zijn voor ons dat niet al het werk door mensen van 15 a 1 euro per uur wordt gedaan.
Ik ben er zeker wel voor, een site voor serieuze designers/ontwikkelaars.
Het enige probleem wat ik zie is heo je mensen aantrekt (opdrachtgevers). Dus niet mensen die onder onder onder contracten en een gehele php5/xml/sql/soap site verwachten voor 15 euro / uur....
Ik hoef het denk ik niet accepteren dat er iets wordt gezegd over mijn leeftijd, die in dit geval helemaal niet van belang is.Origineel geplaatst door darius
Ik ben er zeker wel voor, een site voor serieuze designers/ontwikkelaars.
Het enige probleem wat ik zie is heo je mensen aantrekt (opdrachtgevers). Dus niet mensen die onder onder onder contracten en een gehele php5/xml/sql/soap site verwachten voor 15 euro / uur....
Een lay-out netjes in HTML zetten kost mij geen 10 uur hoor?En als het je dat wel kost dan zou ik maar eens bij je zelf gaan kijken wat er mis is. 10 euro reken ik als max. 2,5 uur.
![]()
Dus jij wil zeggen dat je voor 4 euro per uur werkt? Zelfs in een 3e wereld land kan een web designer die prijzen niet hanteren. Voor een volle werkweek verdien je dan amper 160 euro. Dat is 640 euro / maand. Daar moeten dan belasting & kosten vanaf. Dan moet je nog uit je eigen zak bij betalen om te mogen designen.
Ja, sorry hoor, maar ik word nu een beetje moe van dit soort reacties. Aan de hand van je uurloon is duidelijk te concluderen dat je geen serieuse designer bent, maar een jonge ventje die geen zin meer in zijn krantenwijk heeft.....