Beste WHTérs.
Ik vraag me eigen af wat nou de bedoeling is van het reputatiecommentaar hier op wht.
Ik zie er totaal het nut niet van in op de manier zoals deze nu bestaat.
Vandaag heeft namelijk "iemand" ik weet wel wie maar dat doet er nu niet toe mijn reputatiecommentaar negatief aangepast.
Of dit nu wel of niet terecht is wil ik ook nog even buiten beschouwing laten.
Wat mij hieraan opvalt is dat 1 iedere zomaar reputatie commentaar van iemand kan beschadigen zonder daar enige reden voor te hebben.
Waarom is hier gekozen om degene die het commentaar heeft geleverd anoniem te laten?
Graag wil ik de mening van andere whters hier over horen, want er kan wel heel makkelijk misbruik gemaakt worden op deze manier en zo mensen/bedrijven in een negatief daglicht stellen zonder maar ook 1 goede/geldige reden.
Persoonlijk vind ik dit commentaar dus een flinke misser, als je dan toch zoiets wilt doen doe het dan goed op de manier zoals ispgids bijvoorbeeld.
Het is niet mijn bedoeling om met deze post mensen tegen het zere been te schoppen maar vind dit nogal frustrerend dat er zomaar dingen over je gezegt kunnen worden zonder dat je jezelf kan verdedigen hierin.