Ik wil een aantal domeinnamen registreren.
Nu zou ik graag willen weten hoe lang het duurt
voordat deze verwerkt zijn door ResellerSRS.
Het gaat om .com, .org en .de domeinnamen.
Ik wil een aantal domeinnamen registreren.
Nu zou ik graag willen weten hoe lang het duurt
voordat deze verwerkt zijn door ResellerSRS.
Het gaat om .com, .org en .de domeinnamen.
Verwerkt heel snel maar het domein wordt pas actief tot maximaal 72 uur later, maar dat ligt meer aan de nameservers van je internet provider, niet aan de registars.
Berrie Pelser, Ber|Art Visual Design V.O.F. Managed Secure WordPress SEO Cloud Hosting met Zoekmachine Optimalisatie en Social Media Strategie
Ik heb al wel een .com geregistreerd en dat is ongeveer 96 uur geleden... En die staat nog niet in de whois db.Origineel geplaatst door BerArt
Verwerkt heel snel maar het domein wordt pas actief tot maximaal 72 uur later, maar dat ligt meer aan de nameservers van je internet provider, niet aan de registars.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar normaal gesproken zou dit in 72 wel moeten kunnen, het is afhankelijk van de DNS server van je internet provider als zij de DNS server maar één keer in week "cachen" dan moet je een week wachten![]()
Berrie Pelser, Ber|Art Visual Design V.O.F. Managed Secure WordPress SEO Cloud Hosting met Zoekmachine Optimalisatie en Social Media Strategie
Ok... Dank u wel voor de snelle reacties.
Lezen is zo moeilijk?Origineel geplaatst door BerArt
Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar normaal gesproken zou dit in 72 wel moeten kunnen, het is afhankelijk van de DNS server van je internet provider als zij de DNS server maar één keer in week "cachen" dan moet je een week wachten![]()
Er staat toch duidelijk "En die staat nog niet in de whois db."
//Edit
Doet resellersrs niet zaken met Go Daddy? Misschien staat het daar al wel in de whois db?
Laatst gewijzigd door Neferu; 02/08/04 om 16:06.
Hoe moeten wij hier op het forum weten wat er aan de hand is? Bel resellerSRS eens.
Domeinnamen worden bij ons meteen geregistreerd (ResellerSRS). Maar wanneer de dns niet juist is kan het zijn dat het langer duurt. Of als er een error is moet dit eerst verwerkt worden.
Als je die belt krijg je alleen maar voicemail... Daarvoor blijf ik geen 0900 nummer bellen à 80 ct per minuut... En op e-mail reageren ze ook al niet meer sinds vrijdag.Origineel geplaatst door Carl<n-media>
Hoe moeten wij hier op het forum weten wat er aan de hand is? Bel resellerSRS eens.
Wanneer is hun site overigens weer online?
@Foes
0900 nummer? Volgens hun web site is dit het telefoon nummer: 0512 - 539390.
@ardjan
De web site doet het hier gewoon.
Origineel geplaatst door Carl<n-media>
@Foes
0900 nummer? Volgens hun web site is dit het telefoon nummer: 0512 - 539390.
@ardjan
De web site doet het hier gewoon.Dus wel een 0900 nummer...Uit de mail:
For assistance please contact us:
+-----------------------------------+-----------------------------------+
| ResellerSRS | Phone : +31 0900-6543211 (ex 1014)|
| Supportdesk | E-Mail: support@resellerSRS.nl |
| | http://www.resellerSRS.nl |
+-----------------------------------+-----------------------------------+
En over de website: even goed lezen... Ik heb het over .com domeinnamen, niet over .nl registreren.
Ik krijg zo'n leuke pagina met allemaal bolletjes en de tekst 'Openregistrar is now part of ResellerSRS, blablabla'. Klikken op die afbeelding geeft een nieuwe pagina met alleen een tijdelijke tekst.Origineel geplaatst door Carl<n-media>
@ardjan
De web site doet het hier gewoon.
Wat doet dat er toe, of het om een .nl of .com domein gaat? Kijk eens op http://www.openregistrar.nl/srs_support.html.Origineel geplaatst door Foes
Dus wel een 0900 nummer...
En over de website: even goed lezen... Ik heb het over .com domeinnamen, niet over .nl registreren.
Als je naar hun 'tijdelijke' formulier gaat staat er toch duidelijk:Origineel geplaatst door Carl<n-media>
Wat doet dat er toe, of het om een .nl of .com domein gaat? Kijk eens op http://www.openregistrar.nl/srs_support.html.
Welkom bij de tijdelijke realtime webinterface voor .nl-domeinnamen van ResellerSRS.
En in de eerste post staat toch duidelijk dat ik het niet over .nl domeinnamen heb. Het is ook zwaar kl*te dat ze niet op e-mails reageren. Terwijl ze er ook in het weekend zijn.