advertentie

Evenementen voor de komende 60 Dag(en)

Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 17

  1.  
    #1
    Crane_18
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked




    TELENET - facturatieproblemen of slecht beheer?

    Hi,

    Heb in november 2003 een internetabonnement ondertekend bij een
    Telenetverkoper aan de deur. Alles in orde, zelfs domiciliëring getekend.
    Had één maand gratis destijds, dus vanaf januari verwachtte ik facturen en
    debitering van de rekening. NOPPES!!
    Dan maar bellen naar TELENET, komt in orde mijnheer!
    Dan na twee maanden nog niks. Even upgraden via het internet, misschien
    worden ze dan wel wakker!!!??? Neen dus!!!
    Nog een telefoontje, ja mijnheer, we geven het door!!
    Na twee maanden nog niks! OK, ze bekijken het maar!
    Intussen hoor ik op het werk en daarbuiten, dat er nog meerderen in die
    situatie zijn, sommigen zelfs reeds twee jaar en nog langer.
    Ik begrijp het niet, in juli 2002 gratis testlid op hun aanbod en toen
    constant moeten bellen omdat ik facturen en aanmaningen kreeg; nu
    ingeschreven als abonnee en géén facturen en géén geld van de rekening.
    Emailtje naar Koning Klant of Ombudsjan (?), géén reactie!
    Plots hoor ik van een collega dat ze der bij Telenet achter zijn dat hij
    niet betaalde. Hij was gratis testlid en vroeg om de installatie te
    verwijderen, reeds twee jaar geleden, maar nee, alles bleef hangen en hij
    bleef aangesloten! Nu dokken, méér dan duizend euro.
    Ik intussen enkele maanden geleden nog eens een upgrade via internet naar
    het zwaarste abonnement, nog steeds geen reactie bij telenet!
    Eergisteren kreeg ik ook mijn eerste factuur, 733,85 euro betalen.
    Bijgevoegd een brief waarin verontschuldiging wegens systeemfout en dat ik
    daardoor sedert juli 2002 géén factuur meer kreeg. ZE hebben het nog altijd
    niet begrepen daar bij Telenet!! Maar niet getreurd, ze debiteren mijn hoge
    rekening met 315 euro voor de periode van januari tot augustus 2004!
    ENNE................IK KRIJG ZOWAAR GRATIS ABONNEMENT VAN MAART 2005 TOT
    SEPTEMBER 2005!!
    Ik moet wél blij worden bij zoveel groothartigheid van TELENET!
    Dus ik moet nu nog maar 472,80 euro betalen! Vraag ik om die zes maanden
    aan +50 euro/maand maar alvast in vermindering te brengen, NEEN, dat gaat
    niet.
    Maandelijks over zes maanden afdokken in die komende zes maanden, gaat ook
    niet................Ik heb toch getekend voor maandelijkse betalingen die
    TELENET mocht debiteren met mijn goedkeuring,,,,en er was heus wel provisie
    hoor!

    Gisteren 19 facturen in evenveel enveloppen van TELENET, de brievenbus haast
    vol! En ik heb maar effectief 13 maanden abonnement gehad.
    O, die zes gratis maanden zijn al gratis gefactureerd.

    Sorry, lang verhaal, maar ik zou graag andere GEDUPEERDEN kennen om samen
    iets te ondernemen!!

    Mvg,

    Jos;





  2.  
    #2
    Wannes
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked




    Re: TELENET - facturatieproblemen of slecht beheer?

    > Crane_18 on 17-02-2005 23:03 :

    > Sorry, lang verhaal, maar ik zou graag andere GEDUPEERDEN kennen om samen
    > iets te ondernemen!!


    Even kijken :

    Je had al een maand gratis abo.

    Als je normaal facturen had ontvangen was je die centen ook al kwijt - al is
    het niet allemaal gelijk, en dat doet uiteraard altijd meer pijn.

    Je krijgt er zonder wat te moeten vragen 6 maanden gratis bij )
    (Dat is redelijk veel, naar Telenet normen)
    Voor de overlast dat je niet hebt mogen betalen ...

    Ik zou er eens goed mee lachen en inkasseren,
    hun stommiteit levert je een leuke 300+ euro op.



    In 2002 waren 7 van mijn 12 facturen verkeerd, waar ik Telenet zelf van op
    de hoogte bracht.
    Een misser die me ongeveer 100 euro opleverde. )



  3.  
    #3
    aghasee
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked




    Re: TELENET - facturatieproblemen of slecht beheer?

    "Crane_18" <Crane_18@pandora.be> schreef in bericht
    news:cx8Rd.14208$nU4.1184832@phobos.telenet-ops.be

    <snip telenet janboel>

    Smijt Telenet zo rap mogelijk buiten.




  4.  
    #4
    Wannes
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked




    Re: TELENET - facturatieproblemen of slecht beheer?

    > aghasee on 18-02-2005 00:11 :

    > Smijt Telenet zo rap mogelijk buiten.


    Na die gratis maanden dan, hij zou wel zot zijn anders ;o)



  5.  
    #5
    Lithion
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked




    Re: TELENET - facturatieproblemen of slecht beheer?

    Crane_18 schreef:

    > Sorry, lang verhaal, maar ik zou graag andere GEDUPEERDEN kennen om samen
    > iets te ondernemen!!


    Neem eens contact op met de pub.

  6. advertentie


  7.  
    #6
    Wody
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked




    Re: TELENET - facturatieproblemen of slecht beheer?

    On Thu, 17 Feb 2005 22:03:52 GMT, "Crane_18" <Crane_18@pandora.be>
    wrote:

    >Gisteren 19 facturen in evenveel enveloppen van TELENET, de brievenbus haast
    >vol! En ik heb maar effectief 13 maanden abonnement gehad.
    >O, die zes gratis maanden zijn al gratis gefactureerd.
    >
    >Sorry, lang verhaal, maar ik zou graag andere GEDUPEERDEN kennen om samen
    >iets te ondernemen!!


    Dat is heel eenvoudig en zwaar over de schreef en je kan daarvoor
    zondermeer terecht bij de ombudsman, je kunt daar met je verhaal en
    eventuele bewijzen ook terecht, je zal wel horen of je klacht
    ontvankelijk is: klachten@ombudsmantelecom.be
    Heb er zeer goede ervaring mee, bij Easynet zit het vol met zo'n
    specialisten die klanten bij hun pietje nemen.



  8.  
    #7
    Diva
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked




    Re: TELENET - facturatieproblemen of slecht beheer?

    On Thu, 17 Feb 2005 22:03:52 GMT, "Crane_18" <Crane_18@pandora.be>
    wrote:

    >ENNE................IK KRIJG ZOWAAR GRATIS ABONNEMENT VAN MAART 2005 TOT
    >SEPTEMBER 2005!!
    >Ik moet wél blij worden bij zoveel groothartigheid van TELENET!
    >Dus ik moet nu nog maar 472,80 euro betalen! Vraag ik om die zes maanden
    >aan +50 euro/maand maar alvast in vermindering te brengen, NEEN, dat gaat
    >niet.
    >Maandelijks over zes maanden afdokken in die komende zes maanden, gaat ook
    >niet................Ik heb toch getekend voor maandelijkse betalingen die
    >TELENET mocht debiteren met mijn goedkeuring,,,,en er was heus wel provisie
    >hoor!
    >
    >Gisteren 19 facturen in evenveel enveloppen van TELENET, de brievenbus haast
    >vol! En ik heb maar effectief 13 maanden abonnement gehad.
    >O, die zes gratis maanden zijn al gratis gefactureerd.
    >
    >Sorry, lang verhaal, maar ik zou graag andere GEDUPEERDEN kennen om samen
    >iets te ondernemen!!


    gedupeerden ? telenet maakt een hele tijd fouten, ze worden eindelijk
    rechtgezet, jij doet er financieel een heel voordeel bij, en jij komt
    dan nog klagen over gedupeerd zijn ?

    wat had je verwacht ? helemaal niks te hoeven betalen en er 500 euro
    bij krijgen ?


  9.  
    #8
    Wody
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked




    Re: TELENET - facturatieproblemen of slecht beheer?

    On Fri, 18 Feb 2005 13:40:42 +0100, Diva <divake@gmail.com> wrote:

    >gedupeerden ? telenet maakt een hele tijd fouten, ze worden eindelijk
    >rechtgezet, jij doet er financieel een heel voordeel bij, en jij komt
    >dan nog klagen over gedupeerd zijn ?
    >
    >wat had je verwacht ? helemaal niks te hoeven betalen en er 500 euro
    >bij krijgen ?


    Om te beginnen een beetje minder grote mond opzetten misschien?
    Ze halen heel het bedrag ineens af en weigeren een betalingsvoorstel,
    beide ernstige inbreuken dus.



  10.  
    #9
    Diva
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked




    Re: TELENET - facturatieproblemen of slecht beheer?

    On Fri, 18 Feb 2005 14:15:14 +0100, Wody <njet> wrote:

    >On Fri, 18 Feb 2005 13:40:42 +0100, Diva <divake@gmail.com> wrote:
    >
    >>gedupeerden ? telenet maakt een hele tijd fouten, ze worden eindelijk
    >>rechtgezet, jij doet er financieel een heel voordeel bij, en jij komt
    >>dan nog klagen over gedupeerd zijn ?
    >>
    >>wat had je verwacht ? helemaal niks te hoeven betalen en er 500 euro
    >>bij krijgen ?

    >
    >Om te beginnen een beetje minder grote mond opzetten misschien?
    >Ze halen heel het bedrag ineens af en weigeren een betalingsvoorstel,
    >beide ernstige inbreuken dus.


    om te beginnen ik zet gene grond mond open want ik ben met mijn
    vingers aan het typen om te reageren...

    en secondo dat was niet tegen u...

    ten derde zijn ze aangerekend voor een dienst die ze gebruikt hebben,
    komt mij dat voor zal ik gretig die centen apart houden voor het geval
    van dat ze dergelijke zakens doen om recht te zetten, maar zoals velen
    dit euvel hebben denken ze van niks te doen en niet te reageren er
    profijt uit te halen maar owee als er dan ineens iets van de rekening
    gaat in één keer en ik keur dit helemaal niet goed die wijze van doen
    maar dan komt het gebrul en getier en het profijt die er dan is
    uitgehaald zit in een vergeethoek...



  11.  
    #10
    Stefaan
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked




    Re: TELENET - facturatieproblemen of slecht beheer?


    "Diva" <divake@gmail.com> schreef in bericht
    news:a32c11l01mqcrmaigchuqrofvv44kfll72@4ax.com...
    > komt mij dat voor zal ik gretig die centen apart houden voor het geval
    > van dat ze dergelijke zakens doen om recht te zetten, maar zoals velen
    > dit euvel hebben denken ze van niks te doen en niet te reageren er
    > profijt uit te halen maar owee als er dan ineens iets van de rekening
    > gaat in één keer en ik keur dit helemaal niet goed die wijze van doen
    > maar dan komt het gebrul en getier en het profijt die er dan is
    > uitgehaald zit in een vergeethoek...


    Doe een poging . (punt) en , (komma) te gebruiken,
    dan begrijpt de groep beter wat u bedoelt.

    Verder is de Telenet facturatiedienst idd een "ramp":
    ze sturen bv naar een leegstand huurpand in mijn buurt
    (bewoners verhuisden definitief naar het buitenland)
    nog elke maand een escalerende TN telefoonrekening:
    nu alleen abonnement, totaal reeds +1.000 EUR.

    Ik retourneerde de brief met de melding "bewoners reeds 1j
    verhuisd", waarna ze ijskoud verder rekeningen sturen naar
    deze openstaande brievenbus van een verlaten woning.

    Gewoon afsluiten is blijkbaar te complex.

    Heel "pro".






  12.  
    #11
    Diva
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked




    Re: TELENET - facturatieproblemen of slecht beheer?

    On Fri, 18 Feb 2005 16:55:37 GMT, "Stefaan" <me2@privacy.net> wrote:

    >Verder is de Telenet facturatiedienst idd een "ramp":
    >ze sturen bv naar een leegstand huurpand in mijn buurt
    >(bewoners verhuisden definitief naar het buitenland)
    >nog elke maand een escalerende TN telefoonrekening:
    >nu alleen abonnement, totaal reeds +1.000 EUR.
    >
    >Ik retourneerde de brief met de melding "bewoners reeds 1j
    >verhuisd", waarna ze ijskoud verder rekeningen sturen naar
    >deze openstaande brievenbus van een verlaten woning.
    >
    >Gewoon afsluiten is blijkbaar te complex.
    >
    >Heel "pro".


    wat heeft u zaken met een leegstaand pand in uw buurt ? u weet toch
    dat het bij wet verboden is post te openen die niet aan u geadresseerd
    is ?


  13.  
    #12
    Stefaan
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked




    Re: TELENET - facturatieproblemen of slecht beheer?


    "Diva" <divake@gmail.com> schreef in bericht
    news:758c11lvdva8frqg7k0bjl14raf044cskv@4ax.com...
    > On Fri, 18 Feb 2005 16:55:37 GMT, "Stefaan" <me2@privacy.net> wrote:
    >
    > >Verder is de Telenet facturatiedienst idd een "ramp":
    > >ze sturen bv naar een leegstand huurpand in mijn buurt
    > >(bewoners verhuisden definitief naar het buitenland)
    > >nog elke maand een escalerende TN telefoonrekening:
    > >nu alleen abonnement, totaal reeds +1.000 EUR.
    > >
    > >Ik retourneerde de brief met de melding "bewoners reeds 1j
    > >verhuisd", waarna ze ijskoud verder rekeningen sturen naar
    > >deze openstaande brievenbus van een verlaten woning.
    > >
    > >Gewoon afsluiten is blijkbaar te complex.
    > >
    > >Heel "pro".

    >
    > wat heeft u zaken met een leegstaand pand in uw buurt ? u weet toch
    > dat het bij wet verboden is post te openen die niet aan u geadresseerd
    > is ?


    Behalve een gebrekkige spelling bezit u ook een grote mond.

    Mijn familie verhuisde naar Singapore als expat -
    ik heb de volledige toestemming hun belangen hier te behartigen
    en compenseer de facto het falen van de Belgische post.

    Om OT te blijven: de problemen met de facturatiedienst van
    Telenet zijn ondertussen overbekend,
    ik poog ook al weken een antwoord te krijgen op een simpele vraag.







  14.  
    #13
    Crane_18
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked




    Re: TELENET - facturatieproblemen of slecht beheer?

    Beste,

    Ik wil best betalen, doch het voorstel om eerst een groot bedrag in één keer
    te moeten betalen en er dan zes maanden gratis te krijgen, vind ik
    koehandel.
    Ik heb een contract getekend voor maandelijkse betalingen, provisie
    voorzien, doch zij debiteren niet.
    Ik meen daarmee aan mijn verplichtingen voldaan te hebben. Ik heb hier toch
    niet om gevraagd. En als ze zouden zeggen dat ik dit bedrag héél zou moeten
    betalen, doch op een redelijke manier gespreid, dan zou ik me daarin nog
    hebben kunnen vinden. Ik heb inderdaad daarvoor internet in de plaats
    gehad.

    Mvg,

    Jos.
    "Diva" <divake@gmail.com> schreef in bericht
    news:vfob11t2iif20e0rqfmftlea9v1iup3lqs@4ax.com...
    > On Thu, 17 Feb 2005 22:03:52 GMT, "Crane_18" <Crane_18@pandora.be>
    > wrote:
    >
    >>ENNE................IK KRIJG ZOWAAR GRATIS ABONNEMENT VAN MAART 2005 TOT
    >>SEPTEMBER 2005!!
    >>Ik moet wél blij worden bij zoveel groothartigheid van TELENET!
    >>Dus ik moet nu nog maar 472,80 euro betalen! Vraag ik om die zes maanden
    >>aan +50 euro/maand maar alvast in vermindering te brengen, NEEN, dat gaat
    >>niet.
    >>Maandelijks over zes maanden afdokken in die komende zes maanden, gaat ook
    >>niet................Ik heb toch getekend voor maandelijkse betalingen die
    >>TELENET mocht debiteren met mijn goedkeuring,,,,en er was heus wel
    >>provisie
    >>hoor!
    >>
    >>Gisteren 19 facturen in evenveel enveloppen van TELENET, de brievenbus
    >>haast
    >>vol! En ik heb maar effectief 13 maanden abonnement gehad.
    >>O, die zes gratis maanden zijn al gratis gefactureerd.
    >>
    >>Sorry, lang verhaal, maar ik zou graag andere GEDUPEERDEN kennen om samen
    >>iets te ondernemen!!

    >
    > gedupeerden ? telenet maakt een hele tijd fouten, ze worden eindelijk
    > rechtgezet, jij doet er financieel een heel voordeel bij, en jij komt
    > dan nog klagen over gedupeerd zijn ?
    >
    > wat had je verwacht ? helemaal niks te hoeven betalen en er 500 euro
    > bij krijgen ?





  15.  
    #14
    Crane_18
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked




    Re: TELENET - facturatieproblemen of slecht beheer?


    "Lithion" <kickje@REMOVEpi.be> schreef in bericht
    news:K0iRd.14444$6O2.933991@phobos.telenet-ops.be...
    > Crane_18 schreef:
    >
    >> Sorry, lang verhaal, maar ik zou graag andere GEDUPEERDEN kennen om samen
    >> iets te ondernemen!!

    >
    > Neem eens contact op met de pub.


    Heb ik intussen idd gedaan, bedankt voor het advies!
    Mvg,
    Jos.




  16.  
    #15
    Diva
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked




    Re: TELENET - facturatieproblemen of slecht beheer?


    >Behalve een gebrekkige spelling bezit u ook een grote mond.


    als u verstaan hebt wat ik geschreven heb, wat duidelijk zo is is, is
    dat voor mij voldoende en is dat de bedoeling
    >
    >Mijn familie verhuisde naar Singapore als expat -
    >ik heb de volledige toestemming hun belangen hier te behartigen
    >en compenseer de facto het falen van de Belgische post.


    dat is dan een ander verhaal of uw vorige post, als ik mijn grote mond
    kleiner moet maken en mijn spelling in de hand moet pakken wees dan
    ook een beetje duidelijk in uw uitleg..maar een dergelijke uitleg
    geven NA de feiten is altijd een gemakkelijke uitweg om iets recht te
    zetten die ge zelf gecreeerd hebt.
    >
    >Om OT te blijven: de problemen met de facturatiedienst van
    >Telenet zijn ondertussen overbekend,
    >ik poog ook al weken een antwoord te krijgen op een simpele vraag.


    >




Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •  



webhostingtalk.nl
Webhostingtalk.nl © copyright 2001-2014 Alle Rechten Gereserveerd.

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76