Likes Likes:  0
Resultaten 1 tot 15 van de 20
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Geen
  1. #1
    IG
    Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked



    Thread Starter

    Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!

    Ik heb deze mail reeds in burgerrechten geplaatst maar op aanraden van lezer
    hier ook geplaatst dus sorry aan degene die er zich aan zouden storen ;o)

    Beste ng'ers,

    Vandaag in de namiddag merk ik dat ik geen tvkanalen krijg!
    Mijn eerste vermoeden was dat het ergens om een tvkabelstoring zou gaan, dus
    bel ik naar Mixt-ics.

    Na paar keren doorverbinden en veel muziek beluisteren krijg ik toch iemand
    aan de lijn die kortaf was en me meteen wist te zeggen dat ik "geblokkeerd"
    was zo noemde hij het toch!

    Ik had zogezegd mijn tvkabel niet betaald (173.84 euro) toen ik hem zei dat
    ik wel betaald had (al twee maanden, reeds van 16 februari) antwoordde hij
    ergerend " tja, fax uw betaalbewijs door dan kunnen we 'proberen' om uw
    tvkabel binnen de 7 dagen terug aan te sluiten!"
    Toen ik nog eens duidelijk maakte dat ik wél betaald had kreeg ik als
    antwoord dat ik misschien bij de ongekende betalers beland was!
    Met andere woorden, de ongekende betalers zijn schenkers? Na 2 maand stellen
    ze zich de vraag nog steeds niet waarom die ongekende betaler het bedrag
    betaalde, dus houden en niet piepen?
    Eens in zijn lijst kijken van "ongekende betalers" achter mijn betaling zag
    hij al helemaal niet zitten!

    Ik vind dit wel niet kunnen, ik ben tenslotte niet in fout want heb al 2
    maand betaald, en dan zetten ze mij meer dan een week zonder tv, toen
    antwoordde hij, madamke je bent al afgesloten van 17 maart!
    Dit klopt natuurlijk van geen kanten, ik ben pas vanmiddag afgesloten!

    Ik vroeg of het een print mocht doorfaxen van de online banking maar dat kon
    niet, deze zijn nochtans idem aan gegevens als uittreksel van de bank maar
    dat moest meneer niks weten!
    Indien ik geen uittreksel van de bank in mijn bezit had moest ik er maar ene
    halen naar de bank.
    Ik vraag me af of een bankuittreksel uitprinten via online banking niet
    geldig om te bewijzen of je betaald hebt?
    Het was duidelijk dat meneer zijn uren er bijna opzaten en hij me boertig
    afschepte!

    Een uur later bel ik terug om de faxnummer te vragen zodat ik zeker ben dat
    mijn bankuittreksel niet bij "de onbekende faxers terecht komt hé ;o)en
    krijg een vriendelijke dame aan de lijn die blijkbaar meer aandacht had voor
    mijn probleem, ze wist me meteen te zeggen dat de vorige persoon die ik aan
    de lijn had wel degelijk te weinig moeite had gedaan om na te gaan of ik wel
    betaald had!
    Deze dame heeft dan uitgezocht waar het probleem zat en dat was, ik had
    betaald aan Imevo cv/Mixtics nv. met correcte referentie van betaling maar
    het banknummer zou van Electrabel(Imevo) zijn, stond zo vermeld op de
    overschrijving die ik ontving en ja dat klopt zei de mevrouw maar de fout
    zit hem juist door de overname tussen Imevo en Mixtics!

    Met andere woorden, ik heb reeds 2 maanden betaald, de fout ligt zeker niet
    bij mij en toch zetten ze me meer dan een week zonder tvkabel
    Kan ik me werkelijk tot niemand anders wenden om dit probleem voor te leggen
    bij Mixtics...Telenet of moet ik braafkes afwachten tot een van die
    meneerkes er toch eens werk wil van maken?

    Alvast bedankt voor mijn ergenis eens te lezen ;o)

    Groetjes
    Ingrid



  2. #2
    anonymous
    Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked



    Thread Starter

    Re: Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!

    IG <gabriels.g@pandora.be> bedacht usenet onlangs met het bericht
    <newsb3hc.78619$EX5.5189692@phobos.telenet-ops.be>, en maakte ons
    deelgenoot van:

    > Ik heb deze mail reeds in burgerrechten geplaatst maar op aanraden van
    > lezer hier ook geplaatst dus sorry aan degene die er zich aan zouden
    > storen ;o)
    > ...
    > Vandaag in de namiddag merk ik dat ik geen tvkanalen krijg!
    > Mijn eerste vermoeden was dat het ergens om een tvkabelstoring zou
    > gaan, dus bel ik naar Mixt-ics.
    > ...


    Wie je dat advies ook gegeven heeft, be.providers gaat over
    <http://www.briachons.org/charters.ph...p=be.providers>.

    --
    Polar





  3. #3
    Lithion
    Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked



    Thread Starter

    Re: Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!


    "IG" <gabriels.g@pandora.be> schreef in bericht
    newsb3hc.78619$EX5.5189692@phobos.telenet-ops.be...
    > Ik heb deze mail reeds in burgerrechten geplaatst maar op aanraden van

    lezer
    > hier ook geplaatst dus sorry aan degene die er zich aan zouden storen ;o)
    >
    > Beste ng'ers,
    >
    > Vandaag in de namiddag merk ik dat ik geen tvkanalen krijg!
    > Mijn eerste vermoeden was dat het ergens om een tvkabelstoring zou gaan,

    dus
    > bel ik naar Mixt-ics.
    >
    > Na paar keren doorverbinden en veel muziek beluisteren krijg ik toch

    iemand
    > aan de lijn die kortaf was en me meteen wist te zeggen dat ik

    "geblokkeerd"
    > was zo noemde hij het toch!


    Is wel offtopic, maar ik kan je melden dat iemand die ik ken net hetzelfde
    heeft meegemaakt: Mensen komen thuis na harde dag werken en TN installateur
    staat hen op te wachten om hun internet te installeren. Wanneer de TN
    installateur zijn voorbereidingen treft voor de installatie vraagt hij de tv
    even op te zetten: resultaat: enkel ruis. Na veel zoeken komt deze tot de
    constatie dat de kabeltv werd afgesloten (navraag bij huisbaas bevestigde
    dit). Installateur kijkt via zijn computer naar gegevens van de persoon en
    alles blijkt ok en sluit gelukkig tv weer aan. Intercommunale is ook imewo.
    Gelukkig dat ze net TN kwamen installeren of deze persoon zat ook lange tijd
    zonder kabeltv.



  4. #4
    JanC
    Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked



    Thread Starter

    Re: Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!

    "IG" <gabriels.g@pandora.be> schreef:

    > Ik vroeg of het een print mocht doorfaxen van de online banking maar
    > dat kon niet, deze zijn nochtans idem aan gegevens als uittreksel van
    > de bank maar dat moest meneer niks weten!
    > Indien ik geen uittreksel van de bank in mijn bezit had moest ik er
    > maar ene halen naar de bank.
    > Ik vraag me af of een bankuittreksel uitprinten via online banking
    > niet geldig om te bewijzen of je betaald hebt?


    Een (gewoon) rekeninguittreksel van de bank is wettelijk ook niet geldig
    als betalingsbewijs...

    > Het was duidelijk dat meneer zijn uren er bijna opzaten en hij me
    > boertig afschepte!


    Lijkt me inderdaad ook zo.
    Je kan altijd proberen een klacht te sturen via:
    <http://www.telenet.be/klantendienst/...en/facturatie/>
    (optie: service/kwaliteit)

    --
    JanC

    "Be strict when sending and tolerant when receiving."
    RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9

  5. #5
    tomba
    Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked



    Thread Starter

    Re: Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!

    JanC wrote:
    > "IG" <gabriels.g@pandora.be> schreef:
    >
    >
    >>Ik vroeg of het een print mocht doorfaxen van de online banking maar
    >>dat kon niet, deze zijn nochtans idem aan gegevens als uittreksel van
    >>de bank maar dat moest meneer niks weten!
    >>Indien ik geen uittreksel van de bank in mijn bezit had moest ik er
    >>maar ene halen naar de bank.
    >>Ik vraag me af of een bankuittreksel uitprinten via online banking
    >>niet geldig om te bewijzen of je betaald hebt?

    >
    >
    > Een (gewoon) rekeninguittreksel van de bank is wettelijk ook niet geldig
    > als betalingsbewijs...
    >
    >
    >>Het was duidelijk dat meneer zijn uren er bijna opzaten en hij me
    >>boertig afschepte!

    >
    >
    > Lijkt me inderdaad ook zo.
    > Je kan altijd proberen een klacht te sturen via:
    > <http://www.telenet.be/klantendienst/...en/facturatie/>
    > (optie: service/kwaliteit)
    >


    volgens fortis is een uitgeprint bankuittreksel via online banking
    volledig evenwaardig aan een bankuittreksel dat je op de bank krijgt.
    dus als je gewoon had gezegd 'bank uittreksel' hadden ze het
    waarschijnlijk niet eens opgemerkt

  6. #6
    JanC
    Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked



    Thread Starter

    Re: Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!

    tomba <tomba@planeetinternet.be> schreef:

    > JanC wrote:


    >>>Ik vraag me af of een bankuittreksel uitprinten via online banking
    >>>niet geldig om te bewijzen of je betaald hebt?


    >> Een (gewoon) rekeninguittreksel van de bank is wettelijk ook niet geldig
    >> als betalingsbewijs...


    > volgens fortis is een uitgeprint bankuittreksel via online banking
    > volledig evenwaardig aan een bankuittreksel dat je op de bank krijgt.


    Zoals ik al zei: het is inderdaad evenveel waard, namelijk niets. :-p

    > dus als je gewoon had gezegd 'bank uittreksel' hadden ze het
    > waarschijnlijk niet eens opgemerkt


    Klopt waarschijnlijk wel.

    --
    JanC

    "Be strict when sending and tolerant when receiving."
    RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9

  7. #7
    Top Cat
    Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked



    Thread Starter

    Re: Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!

    IG wrote:

    > Ik heb deze mail reeds in burgerrechten geplaatst maar op aanraden van lezer
    > hier ook geplaatst dus sorry aan degene die er zich aan zouden storen ;o)
    >
    > Beste ng'ers,
    >
    > Vandaag in de namiddag merk ik dat ik geen tvkanalen krijg!
    > Mijn eerste vermoeden was dat het ergens om een tvkabelstoring zou gaan, dus
    > bel ik naar Mixt-ics.
    >
    > Na paar keren doorverbinden en veel muziek beluisteren krijg ik toch iemand
    > aan de lijn die kortaf was en me meteen wist te zeggen dat ik "geblokkeerd"
    > was zo noemde hij het toch!
    >
    > Ik had zogezegd mijn tvkabel niet betaald (173.84 euro) toen ik hem zei dat
    > ik wel betaald had (al twee maanden, reeds van 16 februari) antwoordde hij
    > ergerend " tja, fax uw betaalbewijs door dan kunnen we 'proberen' om uw
    > tvkabel binnen de 7 dagen terug aan te sluiten!"
    > Toen ik nog eens duidelijk maakte dat ik wél betaald had kreeg ik als
    > antwoord dat ik misschien bij de ongekende betalers beland was!
    > Met andere woorden, de ongekende betalers zijn schenkers? Na 2 maand stellen
    > ze zich de vraag nog steeds niet waarom die ongekende betaler het bedrag
    > betaalde, dus houden en niet piepen?
    > Eens in zijn lijst kijken van "ongekende betalers" achter mijn betaling zag
    > hij al helemaal niet zitten!
    >
    > Ik vind dit wel niet kunnen, ik ben tenslotte niet in fout want heb al 2
    > maand betaald, en dan zetten ze mij meer dan een week zonder tv, toen
    > antwoordde hij, madamke je bent al afgesloten van 17 maart!
    > Dit klopt natuurlijk van geen kanten, ik ben pas vanmiddag afgesloten!
    >
    > Ik vroeg of het een print mocht doorfaxen van de online banking maar dat kon
    > niet, deze zijn nochtans idem aan gegevens als uittreksel van de bank maar
    > dat moest meneer niks weten!
    > Indien ik geen uittreksel van de bank in mijn bezit had moest ik er maar ene
    > halen naar de bank.
    > Ik vraag me af of een bankuittreksel uitprinten via online banking niet
    > geldig om te bewijzen of je betaald hebt?
    > Het was duidelijk dat meneer zijn uren er bijna opzaten en hij me boertig
    > afschepte!
    >
    > Een uur later bel ik terug om de faxnummer te vragen zodat ik zeker ben dat
    > mijn bankuittreksel niet bij "de onbekende faxers terecht komt hé ;o)en
    > krijg een vriendelijke dame aan de lijn die blijkbaar meer aandacht had voor
    > mijn probleem, ze wist me meteen te zeggen dat de vorige persoon die ik aan
    > de lijn had wel degelijk te weinig moeite had gedaan om na te gaan of ik wel
    > betaald had!
    > Deze dame heeft dan uitgezocht waar het probleem zat en dat was, ik had
    > betaald aan Imevo cv/Mixtics nv. met correcte referentie van betaling maar
    > het banknummer zou van Electrabel(Imevo) zijn, stond zo vermeld op de
    > overschrijving die ik ontving en ja dat klopt zei de mevrouw maar de fout
    > zit hem juist door de overname tussen Imevo en Mixtics!
    >
    > Met andere woorden, ik heb reeds 2 maanden betaald, de fout ligt zeker niet
    > bij mij en toch zetten ze me meer dan een week zonder tvkabel
    > Kan ik me werkelijk tot niemand anders wenden om dit probleem voor te leggen
    > bij Mixtics...Telenet of moet ik braafkes afwachten tot een van die
    > meneerkes er toch eens werk wil van maken?
    >
    > Alvast bedankt voor mijn ergenis eens te lezen ;o)
    >
    > Groetjes
    > Ingrid


    Proficiat, ge zijt nie alleen
    kom gisteren middag (20 april) ook thuis , geen tv/radio/internet/telefoon meer.

    Ikke bel naar ginderen, direkt iemand aan de lijn, leg de storing uit en zegd
    dat heel de straat geen kabel had. Geen probleem zegd de dame, laten alles
    uitzoeken en sturen iemand naar de straat. oke geen probleem....

    Kom gisteren avond thuis om 22.00 uur, nog altijd niks, bel terug, der is een
    probleem op mijn aansluitpunt. sturen morgen iemand langs tussen 8.00 en 18.00
    uur. ik in volle glorie , morgen tussen 15:30 en 18:00 kunt ge iemand langs
    sturen of anders kunt ge het boeltje komen halen....de dame heel vriendelijk..
    we zullen ons best doen...

    Vandaag 21 april , om 15:30 kom ik thuis en der staat al ene te wachten van de
    kabelmaatschappij.
    die gast komt naar mij en zegd dat het al in orde is, ik vraag wa was der nu...
    weet ge wa die zei....

    u bent afgesloten geweesd omdat de vorige eigenaar niet betaald had ( factuur
    van 6 jaar terug). heeft dan nog nen uitleg gedaan dat der bij den overname van
    de klanten van iveka naar mixics der serieus wa is misgelopen...en dat ik de 8
    ste was deze week mee de zelfde klacht....

    ik vraag wel een tegemoet komen op mijn facuur, 32 geen telefoon en internet en
    dit met een zaak , da kan nie ....

    t.


  8. #8
    Lithion
    Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked



    Thread Starter

    Re: Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!


    "Top Cat" <Top_cat@hotmail.com> schreef in bericht
    news:4086DBCB.9A4EC55D@hotmail.com...
    > IG wrote:
    >
    > u bent afgesloten geweesd omdat de vorige eigenaar niet betaald had (

    factuur
    > van 6 jaar terug). heeft dan nog nen uitleg gedaan dat der bij den

    overname van
    > de klanten van iveka naar mixics der serieus wa is misgelopen...en dat ik

    de 8
    > ste was deze week mee de zelfde klacht....


    Normaal mogen ze trouwens zelfs enkel uwen kabeltv afsluiten en niet je TN
    internet en telefoon. Foutje van de firma zeker? Als je geen internet of
    telefoon meer hebt bel je misschien best volgende keer naar TN zelf als je
    merkt dat je buur wel nog kabeltv heeft? Als je een beetje geluk hebt komt
    er de dag zelf nog iemand langs om het probleem na te kijken.



  9. #9
    Kim Gosselin
    Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked



    Thread Starter

    Re: Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!

    IG wrote:
    <knip>

    Troost u ... ik moet wel betalen voor kabel-tv terwijl ik er niet meer woon
    en nu kijken de nieuwe huurders dus TV op mijn rekening ... )

    --


    mvg,
    Kim Gosselin
    www.aslpage.be



  10. #10
    Lithion
    Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked



    Thread Starter

    Re: Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!


    "Kim Gosselin" <kim.gosselin@pandora.be.add.spam.score.plz> schreef in
    bericht news:SgUhc.82606$79.5509165@phobos.telenet-ops.be...
    > IG wrote:
    > <knip>
    >
    > Troost u ... ik moet wel betalen voor kabel-tv terwijl ik er niet meer

    woon
    > en nu kijken de nieuwe huurders dus TV op mijn rekening ... )


    Opzeggen hé



  11. #11
    Kim Gosselin
    Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked



    Thread Starter

    Re: Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!

    Lithion wrote:
    > "Kim Gosselin" <kim.gosselin@pandora.be.add.spam.score.plz> schreef in
    > bericht news:SgUhc.82606$79.5509165@phobos.telenet-ops.be...
    >> IG wrote:
    >> <knip>
    >>
    >> Troost u ... ik moet wel betalen voor kabel-tv terwijl ik er niet
    >> meer woon en nu kijken de nieuwe huurders dus TV op mijn rekening
    >> ... )

    >
    > Opzeggen hé


    Dat heb ik gedaan ... bij Electrabel (alé IMEA)... (waar ik men kabel-tv
    had aangevraagd in het begin)
    Moest blijkbaar bij MIXT-ICS zijn ... iets dat ik dus niet wist :-)

    --


    mvg,
    Kim Gosselin
    www.aslpage.be



  12. #12
    Lithion
    Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked



    Thread Starter

    Re: Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!


    "Kim Gosselin" <kim.gosselin@pandora.be.add.spam.score.plz> schreef in
    bericht news:aw5ic.83259$k8.5473334@phobos.telenet-ops.be...
    > Lithion wrote:
    > > "Kim Gosselin" <kim.gosselin@pandora.be.add.spam.score.plz> schreef in
    > > bericht news:SgUhc.82606$79.5509165@phobos.telenet-ops.be...
    > >> IG wrote:
    > >> <knip>
    > >>
    > >> Troost u ... ik moet wel betalen voor kabel-tv terwijl ik er niet
    > >> meer woon en nu kijken de nieuwe huurders dus TV op mijn rekening
    > >> ... )

    > >
    > > Opzeggen hé

    >
    > Dat heb ik gedaan ... bij Electrabel (alé IMEA)... (waar ik men

    kabel-tv
    > had aangevraagd in het begin)
    > Moest blijkbaar bij MIXT-ICS zijn ... iets dat ik dus niet wist :-)


    Tssssssssssssssssssssss. Je leest ook nooit wat er op de facturen van
    Electrabel staat zeker?



  13. #13
    Kim Gosselin
    Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked



    Thread Starter

    Re: Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!

    Lithion wrote:
    > Tssssssssssssssssssssss. Je leest ook nooit wat er op de facturen van
    > Electrabel staat zeker?


    Ik denk niet dat de doorsnee mens zijn electrabel factuur iedere maand
    volledig naleest :-)

    --
    mvg,
    Kim Gosselin
    www.aslpage.be



  14. #14
    redskies
    Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked



    Thread Starter

    Re: Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!

    <knip vorig probleem>

    Hallo groep,

    ik heb ook een probleem met MIXT-ICS. Ik heb een factuur ontvangen van
    180,31 EUR voor kabeltelevisie van 6-4-2004 tot 9-4-2005. Het gaan
    over een huis waar ik pas woon, dus er is geen sprake van dat ik
    vroeger al een kabelabonnement gehad heb bij Electrabel, wat
    stilzwijgend verlengd zou kunnen zijn.

    Ik heb enkel getelefoneerd met iemand van Telenet (waar MIXT-ICS een
    dochter van is), om mij te laten aansluiten op hun internetkabel. Die
    avond zijn er enkele techniekers langsgeweest, ze hebben het doosje
    van de kabel open- en dichtgevezen, en tot de conclusie gekomen dat de
    kabel van Telenet niet tot in ons huis lag, dat ik zou moeten
    bijbetalen om mijn huis te verbinden met het kaske op straat.
    Vaneigens heb ik niks getekend.

    Daarna heb ik contact genomen met UPC om mij internet en tv te komen
    aansluiten, wat dan ook gebeurd is.

    Ik bel dus daarnet naar de helpdesk van MIXT-ICS (015 66 66 66), en ik
    leg dit uit. Ze zeggen: ok dan sluiten we u ogenblikkelijk af, ge gaat
    wel moeten betalen en daarna gaat ge ne creditnota krijgen. Ik zeg:
    nee ik heb nooit niks met jullie te maken gehad, niks getekend, als ik
    een contract heb laat het mij dan zien. En dan zeggen ze: dan sturen
    we ene gerechtsdeurwaarder naar uw deur. (?????).

    Zou er mij iemand kunnen uitleggen op welke grond ik zou moeten
    betalen?


    Mvg,
    Jan

  15. #15
    Bernard Mercier
    Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!
    Gast
    n/a Berichten
    Berichten zijn liked



    Thread Starter

    Re: Mixt-ics sluit mijn tvkabel af 2 maand na betaling!

    redskies wrote:

    ><knip vorig probleem>
    >
    >Hallo groep,
    >
    >ik heb ook een probleem met MIXT-ICS. Ik heb een factuur ontvangen van
    >180,31 EUR voor kabeltelevisie van 6-4-2004 tot 9-4-2005. Het gaan
    >over een huis waar ik pas woon, dus er is geen sprake van dat ik
    >vroeger al een kabelabonnement gehad heb bij Electrabel, wat
    >stilzwijgend verlengd zou kunnen zijn.
    >
    >Ik heb enkel getelefoneerd met iemand van Telenet (waar MIXT-ICS een
    >dochter van is), om mij te laten aansluiten op hun internetkabel. Die
    >avond zijn er enkele techniekers langsgeweest, ze hebben het doosje
    >van de kabel open- en dichtgevezen, en tot de conclusie gekomen dat de
    >kabel van Telenet niet tot in ons huis lag, dat ik zou moeten
    >bijbetalen om mijn huis te verbinden met het kaske op straat.
    >Vaneigens heb ik niks getekend.
    >
    >Daarna heb ik contact genomen met UPC om mij internet en tv te komen
    >aansluiten, wat dan ook gebeurd is.
    >
    >Ik bel dus daarnet naar de helpdesk van MIXT-ICS (015 66 66 66), en ik
    >leg dit uit. Ze zeggen: ok dan sluiten we u ogenblikkelijk af, ge gaat
    >wel moeten betalen en daarna gaat ge ne creditnota krijgen. Ik zeg:
    >nee ik heb nooit niks met jullie te maken gehad, niks getekend, als ik
    >een contract heb laat het mij dan zien. En dan zeggen ze: dan sturen
    >we ene gerechtsdeurwaarder naar uw deur. (?????).
    >
    >

    Ge moet hun terugbellen en zeggen dat ge een klacht gaat neerleggen
    wegens oneerlijke handelspraktijken.
    Als ze dan zeggen dat ge niet moet betalen een geschreven bevestiging
    vragen.

    >Zou er mij iemand kunnen uitleggen op welke grond ik zou moeten
    >betalen?
    >
    >
    >Mvg,
    >Jan
    >
    >



    --
    B. Mercier
    <URL:http://users.kbc.skynet.be/fi001005>
    <URL:http://web.wanadoo.be/b.mercier>

Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste

Webhostingtalk.nl

Contact

  • Rokin 113-115
  • 1012 KP, Amsterdam
  • Nederland
  • Contact
© Copyright 2001-2021 Webhostingtalk.nl.
Web Statistics