Als je het zelf zo goed weet dan had dat ook wel in 1 post gekunnen
Als je het zelf zo goed weet dan had dat ook wel in 1 post gekunnen
Daar waren ze hier ook al achter _O-
http://www.ispam.nl/archives/46743/v...omment-page-1/
Xenius.be | Our solutions, our products, your success !
Ik heb nergens moeite mee, ik constateer alleen. Jij hebt enkel oog voor de situatie vanuit jou belevinswereld. Hoe dichter je bij het vuur zit aan 1 van de 2 vechtende partijen hoe lastiger het is om objectief te zijn of jezelf open te stellen. Vast deels door een emotionele band met de eigenaresse en anderzijds door een eenzijdige informatie bron. En ja, dat is je goed recht, ik constateer alleen.
Maargoed dat terzijde, ik vind dat jij nogal makkelijk voorbij gaat aan het feit dat de klanten zijn weggegeven. Ongeacht de goede bedoeling kan je dit heel simpel vergelijken met faillisementsfraude. Je neemt een BV, koopt wat goederen op factuur basis geeft deze goederen weg of eigent je dit zelf toe en laat daarna de bv ploffen... Ook hier is vlak voor faillisement waarde (klanten portefuilele) onttrokken uit de bv.
En wie is de dupe? De schuldeiser. (En jaja ook hier de eigenaresse maar die heeft toch wel behoorlijk wat boter op haar hoofd zoals ze zelf hier ook heeft toegegeven is ze haar onderzoeksverplichting niet nagekomen.)
Feit blijt dat een deel van de 8k schuld bij Servius ingelost had kunnen worden waren de klanten marktcomform overgedragen.
@CAPSLOCK , misschien handig om inhoudelijk te reageren want je .... posts vervuilen enkel het topic. De CAPSLOCK mag je wat mij betreft ook achterwege laten, leest toch een stukje prettiger
Waarschijnlijk vond CAPSLOCK het niet zo gepast wat hij eerder had gepost, wie zal het weten, wellicht maar beter ook.
We zullen echter nooit weten hoeveel dat "deel" zou zijn geweest. In mijn ervaring doet iemand niet zomaar een goed lopend bedrijf van de hand...
Interessant vind ik wel die hoge schuld, ongeacht of het nou 8 of 18k was. Had USCN zoveel racks en is er een maandje de factuur te laat betaald, of heeft Serverius het serieus laten sloffen?
Dommel Hosting --- servers en colocatie in Eindhoven en Den Bosch
Ik heb te doen met de klanten die met een hoop ellende opgezadeld worden
of zijn ze inmiddels gered?
Marin Heideman (DigiState B.V.)
Serverius heeft dat allemaal netjes voor elkaar en ik denk dat we er van uit kunnen gaan dat er een bepaalde regeling gaande was. Maar dit is allemaal speculeren.
Betalen gaat hier middels incasso en als deze mislukt dan komt de betaling niet bij je factuur. Als een incasso mislukt dan krijgen je daar normaliter melding van en zal daar op ingespeeld worden door Serverius.
Met vriendelijke groet, Yourwebhoster.eu - Managed VPS diensten met Epyc performance op 100% SSDs
Lees hier de webhostingtalk.nl forum regels en voorwaarden!
Overname van een bedrijf blijft altijd risicovol. Ze had beter alleen de klanten kunnen overnemen. Maar met al de insite informatie die beschikbaar was, is er niemand iets te verwijten. Het is wel jammer dat het niet gelukt is.