PDA

Bekijk Volledige Versie : Afdrukken naar PDF met huisstijl



NDIS
01/10/14, 19:25
Beste mensen,

Ik ben opzoek naar een gratis/goedkope pdf printer.
Een programma wat een factuur, wat je normaal op briefpapier uit print, deze dan digitaal als pdf maaktwaarbij het programma zelf de huisstijl toevoegt.

De huisstijl is als PDF beschikbaar. Ik heb gezien dat dit mogelijk is. Maar ik weet helaas niet welk programma hier voor word gebruikt.
Ik weet dat adobe dit zelf heeft, maar voor die paar digitale facturen is vind ik het niet waard om daar E26 p/m voor te gaan betalen.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is uitgelegd.

Weten jullie misschien een oplossing voor mijn probleem?

mvg

Daniel.

CT0
01/10/14, 20:04
Een webbased ding, of voor op een windows PC oid?

NDIS
01/10/14, 20:53
Voor op een Windows PC, als dat mogelijk is.

Powermage
01/10/14, 21:02
Je kan dit met pdfcreator doen, installeren met auto-opslaan functie en het briefpapier instellen, beetje google doorzoeken en je vind de oplossing.

NDIS
01/10/14, 21:08
Powermage,
Ik heb pdfcreator een hele tijd onderzocht. Maar ik zou echt niet weten hoe dit moet. Je kan hier een watermerk toevoegen als tekst. Helaas kan ik niet vinden hoe je een PDF als watermerk kan toevoegen. Zou je misschien de link kunnen sturen van het artikel waar dit in staat?

Powermage
01/10/14, 23:37
hoe wij het doen is vrij simpel, Automatisch opslaan (al dan niet met parameters voor speciale mappen en structuren) vervolgens bij acties gebruik je het Acties na het bewaren script "AddWatermarkToPDF.vbs" dit script merged eigenlijk gewoon een ander PDF document (je briefpapier) op de achtergrond.

Vervolgens bekijk je dat script even en zie je eigenlijk een paar belangrijke dingen
1: Const PathToPdftk = "C:\Locatievande\pdftk.exe"
2: Const WatermarkPDF = "watermark.pdf"

1: het pad naar je PDFTK.exe file (dit is de toolkit die hij gebruikt) 2: het pad naar je watermark script, als die in dezelfde map staat als het vbs script hoef je geen heel pad op te geven.

bibawa
02/10/14, 08:34
Wij gebruiken daar cutePDF voor kostte ook niet zo gek veeml

Sent from my Nexus 5 using webhostingtalk mobile app

NDIS
02/10/14, 20:42
Powermage,

Super bedankt! dit werkt perfect!!!

Ik heb er even mee lopen puzzelen, het was nog niet echt zo eenvoudig voor mij. Maar door zorgvuldig jou post te lezen ben ik er uiteindelijk toch gekomen!

PDFCreator doet zijn werk prima met het script en de PDFtk.