Oorspronkelijk geplaatst door
marketingexpert
Algemeen:
Ik ga binnenkort opnieuw op gesprek bij een webhostingbedrijf. Ik heb eerder al een gesprek gehad met de eigenaar en hem een demonstratie van mijn kennis gegeven. De persoon ging bekijken of er een budget was voor marketing.
Dit betekent niet dat ik niet op zoek ben naar andere geïnteresseerden! Zolang er geen contract is (voor bepaalde opdrachten of andere) is er voor mij geen zekerheid.
Ter info...Ik werk ook voor het minimumloon. Het gaat mij niet om het geld, want geld is momenteel geen probleem voor mij.
Wat ik ook wil vermelden is dat ik nu geen campagnes opstart voor bedrijven. Ik krijg heel wat vragen omtrent dat onderwerp, maar zonder bedrijf kan ik ook geen dienst aanbieden en voor u geen belastingsvoordeel. Ik zoek dus alleen een (tijdelijke) job, voltijds of deeltijds.
Betreft
www.e.cires-nv.com:
Ik wil u het volgende voorstellen om 100% uit een campagne te halen: Ik wil wel benadrukken dat ik niet op dezelfde manier werk als andere marketingbedrijven. Automatische submits, cloaking,...zijn geen oplossingen. Ik doe alles handmatig en doe mijn eigen onderzoeken. Het gaat dus om unieke stappen.
1. Eerst een slimme optimalisatie.
Uit een eerste test moet ik u helaas melden dat uw website "niet geschikt" is voor Google. Google (de belangrijkste zoekrobot) en andere robots kunnen namelijk geen flash of frames lezen. Ze herkennen wel de titel, maar dat is helaas niet voldoende.
Een andere layout ZONDER flash, tenzij een klein stukje, is aangeraden en verder het bijwerken van de metatags en inhoud. Voor de inhoud dien ik een andere bron aan te spreken (zonder bijkomende kosten), om mij dan te richten op een deel van de bezoekers die op een andere manier zoeken in zoekrobots.
2. Bezoekers van andere websites.
Er zijn tal van bronnen waar veel Nederlanders en Belgen van alle leeftijden komen. Met een eigen gebouwde marketingsysteem (dus uniek!) kan ik ervoor zorgen dat er heel wat van deze bezoekers naar een website doorklikken. Die website heeft de functie om bezoekers op te vangen en deze dan te laten doorklikken naar uw bedrijfssite. Het systeem omvat het slim gebruiken van eigen nieuwsbrieven en bezie het als een soort ruil. Ik stuur bezoekers via nieuwsbrieven naar heel wat websites en krijg er heel wat andere bezoekers voor terug. Ik richt mij dan op websites met Nederlandse en/of Belgische surfers, afhankelijk wat de adverteerder verkiest.
3. Er worden gewone advertenties geplaatst, maar op een slimme manier kan de waarde hiervan verdubbelt worden.
4. Toppositie in Google.
Er bestaande vele manieren om in Google te scoren. 99,99% van deze manieren resulteren echter in een ban. Ik gebruik een legale manier van werken en heb op basis van een test een plan geschreven om een bedrijfswebsite versneld in de top 10 te krijgen. Een eigen testsite staat momenteel op nr 1 of in de top 3 op bepaalde trefwoorden. Ik spreek dan over 20.000.000+ zoekresultaten. Het onderzoek en testen heeft een half jaar geduurd.
Voor een versnelde manier dient men wel een startbudget te hebben van 500 Euro (niet voor mij bestemd). Voor sommige websites is dit genoeg om een toppositie te bemachtigen, voor anderen dient men verder te investeren. Wat wel zichtbaar zal zijn is een stijging in Google.
5. Ik ben momenteel bezig met nieuwe bronnen waar heel wat bezoekers uit te halen zijn. Pas NA het testen kan dit punt besproken worden.
MVG
Marketing Expert
Voorlopig heb ik al een bedrijf gevonden die mij een voltijdse job aangeboden heeft.
De mensen die mij reeds gecontacteerd hebben krijgen wel een bericht terug.
mvg